آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با آیپد پرو ۲

تقریبا تمام افرادی که دنیای فناوری را دنبال می‌کنند، تمرکز خود در زمینه اخبار شرکت اپل را بر روی معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرار داده‌اند و به همین دلیل نیز کمتر کسی به این نکته توجه دارد که نسخه‌ای جدید از آیپد قرار است به‌زودی آماده معرفی به کاربران باشد.

امروز دو تصویر لو رفته از مدل جدید آیپد توانستند تا شبکه اینترنت را به تسخیر خود دربیاورند. این دو تصویر که به‌احتمال فراوان توسط کارمندان اپل در شعب شرق آسیای این شرکت برداشته شده‌اند، به‌احتمال فراوان به آیپد پرو ۲ تعلق دارند. این مدل در حقیقت نسل جدیدی از تبلت ۱۲.۹ اینچی اپل است که قرار است تا در ماه سپتامبر با نام مدل MH1C2CD/F به چرخه تولید اپل وارد شود.

ITresan-1395 (2)-1

گفته می‌شود که تبلتی که در این تصاویر شاهد آن هستید، دارای حافظه داخلی کافی برای نصب سیستم عامل iOS و تعدادی نرم‌افزار جهت تست کردن دستگاه است. حتی در این تصاویر به نظر می‌رسد که آخرین نسخه بتا از iOS ۱۰ نیز بر روی این تبلت نصب شده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه در دسترس قرار ندارد و تا به امروز این عکس‌ها معتبرترین مواردی هستند که درباره این دستگاه به رسانه‌ها راه ‌یافته‌اند که همین تصاویر نیز اطلاعات خاصی را فاش نکرده‌اند. انتظار می‌رود که این محصول دارای تراشه A10X باشد که به همراه نمایشگری Two Tone (مشابه با نمایشگر نسخه ۹.۷ اینچی آیپد پرو) از بارزترین موارد سخت‌افزاری این محصول به‌حساب می‌آیند. این مزیت به نحوی عمل می‌کند که به کمک آن میزان سفیدی نمایشگر، به‌صورت خودکار بر اساس نور محیط اطراف تبلت تنظیم می‌گردد.

در پایان باید یادآور شد که با توجه به رونمایی احتمالی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در میانه ماه سپتامبر، احتمالا شاهد معرفی آیپد پرو ۲ در ماه‌های اکتبر یا نوامبر (اوایل پاییز) خواهیم بود.

ITresan-1395 (2)-2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH