امکان خرید تمام آنلاین بلیت پروازهای خارجی توسط علی بابا فراهم شد!

صبح امروز در جلسه‌ای که در دفتر شرکت سفرهای علی‌بابا با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، از جدیدترین امکان و ویژگی ارائه‌شده وب‌سایت علی‌بابا رونمایی شد.

در این جلسه آقای حسینی نژاد، مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: خرید بلیت در ایران پروسه سختی دارد و این روند چه حضوری باشد و چه تلفنی بازهم نمی‌تواند تمامی امکانات و شرایط را برای مشتری عرضه کند. برای اولین بار شرکت سفرهای علی‌بابا این امکان را برای مردم فراهم کرد تا به صورت کاملا آنلاین تنها در عرض ۲ الی ۳ دقیقه به توانند در امنیت کامل بلیت مورد نظر خود را خریداری کرده و از سفر خود لذت ببرند.

تغییر تاریخ بلیت و استرداد آنلاین و بدون معطلی هزینه بلیت، بر خلاف تمامی آژانس‌های مسافرتی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سایت علی‌باباست.

وی افزود: وب‌سایت علی‌بابا در ادامه گسترش فعالیت‌های خود، به تازگی امکان خرید تمام آنلاین بلیت پروازهای خارجی با استفاده از کارت شتاب بانکی را فراهم کرده است.

مدیر عامل این شرکت در نشست خبری خود در جمع اهالی رسانه با تاکید بر این موضوع گفت: ما برای مسافرانی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، امکانی فراهم کرده‌ایم تا بتوانند با کارت شتاب بانکی و به ریال، هزینه‌ی پرواز خارجی خود را پرداخت کنند که البته این امکان به صورت تمام آنلاین و با حق انتخاب از بین معتبرترین ایرلاین‌های خارجی صورت می‌گیرد.

حسینی نژاد در این مورد افزود: فرایند خرید تمام آنلاین که مسافر بلیت پرواز خود را به راحتی‌ در مسیرهای خارجی و بی‌واسطه خریداری می‌کند، تجربه‌ی خوب و جدیدی است.

alibaba2

وی عنوان داشت که امروز علی‌بابا با بیش از ۲۰۰ پرسنل در تلاش است تا بتواند در این حوزه یکی از بهترین منابع خرید بلیت‌های خارجی باشد. همان‌طور که امروز مرجع عرضه بلیت‌های داخلی با بهترین و البته مناسب‌ترین قیمت است.

حسینی نژاد این سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیت هواپیما، شفاف‌سازی قیمت‌ بلیت‌های هر پرواز را یکی از خصوصیات مهم فضای آنلاین برشمرد و گفت: ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم که در اطلاعات پروازهای داخلی و به ویژه قیمت به مرجعی قابل اعتماد تبدیل شویم و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا در مورد پروازهای خارجی نیز به این مهم دست‌یابیم.

وی فرایند سنتی خرید بلیت پروازهای خارجی را با وجود تنوع ایرلاین‌های خارجی و داخلی، کار طاقت‌فرسایی دانست و تصریح کرد: در خرید حضوری و یا تلفنی از بین شرکت‌های هواپیمایی خارجی فعال در ایران، ممکن است تنها بلیت پرواز ۵ یا ۶ ایرلاین به مشتری پیشنهاد داده شود، در حالی که در خرید آنلاین بلیت خارجی از سامانه‌های معتبر این امکان برای کاربر فراهم می‌شود تا از بین گزینه‌هایی همچون ایرلاین، قیمت، تاریخ و ساعت، بلیت خود را از میان پیشنهادهای متنوع انتخاب و از همه مهم‌تر به صورت تمام آنلاین خریداری و مبلغ خود را به ریال و با استفاده از کارت شتاب بانکی پرداخت کند.

لازم به ذکر است که علی‌بابا برای اولین بار به خاطر پیاده سازی روش‌های نوین در عرصه عرضه بلیت‌های هوایی و امور گردشگری به عنوان اولین موسسه هوایی دانش بنیان کشور در بین تمامی موسسات و شرکت‌هایی هوایی انتخاب شده است. در واقع بهره گیری از روش‌های و فناوری‌های نوین به کار گرفته شده در کار، ارتباط بین ایرلاین ها و یوزرها و همچنین تبدیل تمامی خدمات آفلاین تهیه بلیت‌های داخلی و خارجی به سیستم آنلاین توانسته است این عنوان را کسب نماید.

این فعال حوزه‌ی گردشگری با بیان این موضوع که در حال حاضر تعداد اندکی از سایت‌ها فروش بلیت خارجی را آن‌هم به‌صورت غیر آنلاین انجام می‌دهند، اظهار داشت: برای اولین بار در کشور سامانه‌ی علی‌بابا، امکان خرید بلیت پروازهای خارجی را به صورت تمام آنلاین برای کاربران و در زمان بسیار کوتاه و کمتر از ۳ دقیقه فراهم کرده است.

_MG_4622

گفتنی است که این سامانه مرجعی قابل اطمینان برای خرید بلیت پروازهای خارجی شرکت‌های معتبر دنیا همچون لوفتهانزا، امارات، ترکیش، ایرفرانس، قطری و … در کنار ایرلاین‌های داخلی همچون ماهان، ایران ایر، قشم… است. لازم به ذکر است که حدود ۹۷ تا ۹۸ درصد کل سیت های پروازی ایر لاین های خارجی فعال در ایران و البته ایر لاین های داخلی که پروازهای خارجی را ارائه می‌دهند، در لیست پروازهای علی‌بابا نمایش داده می‌شوند.

علی‌بابا در تلاش است تا به رویای هر ایرانی، با هر درآمدی می‌تواند سفر کند، دست پیدا نماید.

2 در مورد “امکان خرید تمام آنلاین بلیت پروازهای خارجی توسط علی بابا فراهم شد!”

  1. ســـــــــــــــــــام

    ایشالا اگه خد بخواد یک اسپانیا میخوایم بریم ، اگه ارزون باشه از اینجا میگیریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH