ال‌جی در سه‌ ماهه دوم سال ۲۰۱۶ تنها ۱۳.۹ میلیون اسمارت فون فروخته است!

کم‌کم شرکت‌های تکنولوژیک نتایج مالی خود برای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶ را منتشر می‌کنند. حال نیز نویت به ال‌جی رسیده است. بر اساس گزارش مالی ال‌جی برای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶، عملکرد مالی ال‌جی به طور کلی خوب بوده و سود ۵۰۳ میلیون دلاری گواه آن است. گرچه این سود در مقام مقایسه با دیگر شرکت‌ها همچون سامسونگ کم بنظر می‌رسد، اما خبر از افزایش ۱۴۰ درصدی سود ال‌جی می‌دهد.

اما بیشتر این سود از بخش‌های لوازم خانگی و تهویه مطبوع و سرگرمی خانگی حاصل شده است. بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع با سود ۳۷۳ میلیون دلاری، رشد ۴.۸ درصدی از خود نشان می‌دهد. بخش سرگرمی خانگی نیز اوضاع خوبی دارد و به دلیل فروش بالای تلویزیون‌های پریمیوم، سود ۳۰۶ میلیون دلاری نصیب ال‌جی شده است. فروش تلویزیون‌های رده‌بالای ULTRA HD و تلویزیون‌های OLED به همراه مدیریت بهینه هزینه، باعث شده که این فصل بهترین فصل تاریخ ال‌جی در بخش سرگرمی خانگی باشد. این رشد در آینده نزدیک نیز کماکان ادامه خواهد داشت.

بر خلاف بخش‌های سرگرمی و وسایل خانگی، بخش موبایل چندان حال و روز خوبی ندارد. این بخش، افزایش فروش ۱۲ درصدی نسبت به سه‌ماهه اول ۲۰۱۶ دارد، اما نسبت به پارسال کاهش فروش را شاهد هستیم. این بخش، ضرر ۱۳۲ میلیون دلاری برای ال‌جی داشته که این ضرر ناشی از هزینه‌های زیاد بازاریابی و فروش کم ال‌جی G5 است. اما ال‌جی معتقد است که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و اینجاست که نکته جالبی را بیان می‌کند. ال‌جی معتقد است که رونمایی از سری جدید گوشی‌های V، سودآوری این شرکت را تقویت می‌کند!

پیش از این نیز خبرهایی از نسخه جدید ال‌جی V10 منتشر شده بود و این گزارش مالی نشان می‌دهد که ال‌جی در این زمینه مصمم است. هنوز هیچ اطلاعاتی از این گوشی به بیرون درز نکرده، اما به احتمال زیاد گوشی‌ جدید نیز از نمایشگر Quad HD بهره می‌برد. تنها زمان مشخص می‌کند که آیا پیش‌بینی ال‌جی درست بوده یا خیر!

LG V10 Hands On (5)

2 در مورد “ال‌جی در سه‌ ماهه دوم سال ۲۰۱۶ تنها ۱۳.۹ میلیون اسمارت فون فروخته است!”

  1. ال جی هر وقت وعده ۱۰۰ میلیون و ۲۰۰ میلیون میده،، سر از ۱۰ ۱۲ میلیون در میاره!!!!
    اونم با جی۵

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH