هواوی برای رسیدن به هدف خود ۱۵ هزار فروشگاه جدید افتتاح می‌کند

هواوی پس از اعلام افزایش ۴۰ درصدی درآمد خود در نیمه اول سال ۲۰۱۶، از میزان فروش مورد نظرش برای امسال پرده برداشت که این میزان برابر با ۱۴۰ میلیون دستگاه در کل سال است و هواوی برای رسیدن به این هدف، آمادگی خود را برای بازکردن ۱۵۰۰۰ خرده‌فروشی جدید در سراسر جهان اعلام کرده است. این شرکت چینی در سال قبل موفق به فروش ۱۰۸ میلیون گوشی‌ هوشمند شده بود که ۳۰ درصد از میزان هدف هواوی برای سال ۲۰۱۶ کمتر است. ریچارد یو چنگدونگ، مدیر اجرایی گروه کسب و کار مصرفی هواوی در روز سه‌شنبه گفت:

ما خوش‌بینانه و با اعتماد به نفس کامل در حال نزدیک شدن به هدف خود یعنی عرضه ۱۴۰ میلیون گوشی هوشمند در سال هستیم اما تعداد فروشگاه‌های حال حاضر ما پاسخگوی این میزان فروش نیست، در نتیجه تصمیم به بازگشایی مغازه‌های جدید در خارج از کشور گرفته‌ایم.

بر اساس اطلاعات در تاریخ ۳۱ ماه مه ۲۰۱۶، تعداد فروشگاه‌های هواوی در سراسر دنیا به ۳۵۰۰۰ رسیده که از این مقدار، ۱۱۰۰۰ عدد در چین، ۶۵۰۰ عدد در باقی مناطق آسیا، ۶۲۰۰ عدد در اروپا و ۱۵۰۰ عدد در آمریکا جنوبی قرار گرفته که شامل ۱۷۰ کشور می‌شود. شرکت هواوی در گزارش پنجشنبه خود، خبر از افزایش ۴۱ درصدی فروش در نیمه اول ۲۰۱۶ نسبت به سال قبل داده بود و این مقدار ۱۱.۶ میلیارد دلار به درآمدهای این شرکت افزوده که قسمت بزرگی از این مبلغ (بیش از ۵۰ درصد) توسط بازارهای خارجی کسب شده است.

Huawei P9 (4)

1 در مورد “هواوی برای رسیدن به هدف خود ۱۵ هزار فروشگاه جدید افتتاح می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH