هدست واقعیت مجازی شیائومی ۱۱ مردادماه معرفی می‌شود

شیائومی یکی از برندهای چینی است که توانسته در اندک زمانی جای پای محکمی برای خود در دنیای موبایل ایجاد کند. اما این کمپانی حوزه خود را در دنیای تکنولوژی گسترش داده و محصولات دیگری را نیز به بازار عرضه می‌کند. حتی اخیرا با معرفی لپ‌تاپ Mi Notebook Air به حوزه لپ‌تاپ‌ها نیز وارد شد.

اخیرا اکانت این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو، تیزرهایی درباره هدست واقعیت مجازی شیائومی منتشر کرده است. بر اساس این تیزرها، این شرکت قصد دارد هدست واقعیت مجازی خود را در ۱۱ مرداد معرفی کند. ممکن است شیائومی محتوای زیادی برای این هدست آماده کرده باشد.

واقعیت مجازی چند سالی است که به عنوان یکی از پیشروترین حوزه‌های تکنولوژی، شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ، سونی، اچ‌تی‌سی، گوگل و فیسبوک را به خود مشغول کرده و این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری‌های سنگینی بر روی آن داشته‌اند. هدست‌های واقعیت مجازی را اکنون می‌توان از ۱۰ دلار تا ۷۰۰ دلار در بازار یافت. اما بیشتر هدست‌ها گران هستند و خرید آنها به دلیل نبود محتوای کافی چندان مقرون به صرفه نیست. علی‌الخصوص که نیاز به یک پی‌سی قدرتمند نیز دارند. باید ببینیم که آیا شیائومی می‌تواند همان فرمولی را که در اسمارت‌فون‌ها پیاده کرد (امکانات خوب در کنار قیمت مناسب) در اینجا نیز بکار بگیرد؟!

1 در مورد “هدست واقعیت مجازی شیائومی ۱۱ مردادماه معرفی می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH