سامسونگ نسخه جدید Gear VR را به همراه گلکسی نوت ۷ عرضه می‌کند

روز گذشته اطلاعات بسیاری از گلکسی نوت ۷ منتشر شد، امروز هم عکس‌ها و خبرهای جدید در کنار اطلاعات از نسخه جدید هدست Gear VR آمده‌اند تا تکمیل کننده دیروز باشند.

این اطلاعات توسط یکی از افشاکنندگان معروف به نام استیو همرستوفر که با OnLeaks@ شناخته می‌شود، به وب‌سایت فرانسوی Nowhereelse رسیده است. استیو ادعا کرده که گلکسی نوت ۷ طراحی مشابه با گلکسی S7 Edge خواهد داشت، با بدنه‌ای از فلز و شیشه در قاب پشتی و گواهی IP68 که به معنای ضدآب و گرد و غبار بودن این فبلت است.

در این گزارش، ابعاد گلکسی نوت ۷ برابر ۱۳۵.۵ در ۷۳.۹ در ۷.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۸ گرم بیان شده. نسل قبلی یعنی گلکسی نوت ۵ با ابعاد ۱۵۳.۲ در ۷۶.۱ در ۷.۶ میلی‌متری و وزن ۱۷۱ گرمی تولید شده بود، با این حساب نوت ۵ باریک‌تر اما نوت ۷ سبک‌تر است.Note 7 leak nowhereelse-650-80

مشخصات سخت افزاری فبلت کهکشانی جدید سامسونگ شامل صفحه نمایش ۵.۷ اینچی سوپر AMOLED با کیفیت QHD، پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز، رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، پورت USB-C، سنسورهای تشخیص اثر انگشت و تشخیص عنبیه، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شیار میکرو SD است.

در حالی که نام و مدل پردازنده به کار رفته در گلکسی نوت ۷ هنوز مشخص نیست، انتظار می‌رود سامسونگ از همان نسخه موجود در گلکسی S7 برای برخی مدل‌های نوت ۷ هم استفاده نماید، البته احتمالا طبق معمول نسخه آمریکایی این گوشی از چیپست اسنپدراگون بهره خواهد برد.

برخی از مشخصات مطرح شده دقیقا همان‌هایی است که قبلا می‌دانستیم، اما نکته‌ای که نظر ما را جلب کرد باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری گلکسی نوت ۷ بود که ظرفیت آن از باتری گلکسی S7 Edge با ۳۶۰۰ میلی آمپر کمتر است.

سطح تشخیص فشار قلم محبوب S Pen هم دو برابر شده و از ۲۰۴۸ که در گلکسی نوت ۵ شاهد بودیم به ۴۰۹۶ رسیده و گفته می‌شود تاخیر آن هم کمتر از ۵۰ نانو ثانیه است که بیش‌تر از هر زمان دیگری به حس کار با یک قلم واقعی نزدیک شده است.

Gear VR leak nowhereelse-650-80

اما این گزارش به گلکسی نوت ۷ محدود نشده و در آن اطلاعاتی از نسل جدید هدست Gear VR هم منتشر شده است هدستی با ابعاد ۲۰۷ در ۱۲۲ در ۹۸.۵ میلی‌متر و وزن ۳۰۰ گرم که از نسخه فعلی Gear VR حدود ۳۱۸ گرم سبک‌تر است. همچنین میدان دید این هدست از ۹۶ درجه به ۱۱۰ درجه افزایش پیدا کرده و در آن از USB-C استفاده شده است.

این هدست جدید پس از معرفی و در ماه آینده روانه بازار می‌شود، اما بر اساس گزارش‌ها گلکسی نوت ۷ در ماه سپتامبر و با قیمت ۸۵۰ یورو که تقریبا معادل ۹۴۵ دلار است برای فروش (البته در فرانسه) عرضه خواهد شد.

1 در مورد “سامسونگ نسخه جدید Gear VR را به همراه گلکسی نوت ۷ عرضه می‌کند”

  1. یعنی اینقدی که من منتظر نوت ۷ بودم.. تا حالا واسه هیچی اینقد انتظار نکشیدم…..
    قطعا با این قیمت اولیه که عرضه میشه نمیشد رفت طرفش…. اما واسه ۱سال دیگه میشه بهش فک کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH