با این ترفند، کلید خانه گلکسی S III و S4 خود را سریع‌تر کنید!

546

آیا فکر می‌کنید که می‌توان کلید خانه گلکسی اس ۳ و اس ۴ را هنگام فشردن، به عملکرد سریع‌تر وا داشت؟ البته! اگرچه این سمارت فون‌ها به اندازه کافی سریع هستند اما می‌شود با یک حرکت ساده، آن‌ها را پر سرعت‌تر هم  نمود! حدس می‌زنید این کار چه می‌تواند باشد؟ غیر فعال کردن میانبر S Voice!

در حالت پیش‌فرض، با فشردن دو بار پشت سر هم کلید خانه، S Voice اجرا می‌شود، به همین خاطر وقتی شما کلید خانه را فشار می‌دهید، گوشی برای آنکه بفهمد قصدتان فشردن یک و یا دو بار آن است، کمی مکث می‌کند و سپس دستور شما را اجرا می‌نماید. پس اگر این میانبر را غیر فعال کنید، این صبر گوشی نیز ادامه نداشته و به سرعت فرمان را اجرا خواهد کرد.

برای غیر فعال کردن این حالت، S Voice را اجرا کرده و وارد قسمت تنظیمات شوید و تیک گزینه “Open via the home key” را بردارید. حال زمانی که این کار را انجام دادید، مشاهده خواهید کرد که سرعت اجرای فرامین توسط دکمه خانه بسیار سریع‌تر شده است.

این عمل به جز گوشی‌های گلکسی اس ۳ و گلکسی اس ۴، بر روی مدلی چون نوت ۲ سامسونگ نیز کار می‌کند.

4 در مورد “با این ترفند، کلید خانه گلکسی S III و S4 خود را سریع‌تر کنید!”

  1. من این گزینه را خیلی قبل روی S3 پیدا و آزمایش کردم. سرعت عمل دکمه هوم کمی بهتر می‌شه. اما به دلیل مشکلی که به وجود آورد، دوباره آن را به حالت قبل برگرداندم. مشکل این بود که عادت کرده بودم در حالت خاموشی اسکرین، فشردن دکمه هوم، فقط اسکرین را روشن کرده و صفحه را عوض نکند. در حالت معمولی چنین هم هست. اما از کار انداختن میانبر SVoice باعث شد فشردن دکمه هوم، حتی در حالت خاموش بودن اسکرین، کنترل رو به صفحه هوم ببره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH