بازگشت جوخه لومیایی!

nokia-lumia-crave-main

درست پس از رسوایی اخلاقی چهارمین پسر کهکشانی صفت و آتش زدن کارنامه موفق سری کهکشانی‌های سامسونگ به دست این پسر ناخلف، گویا این دفعه پسران لومیایی نوکیا قصد دارند خلا به وجود آمده را پر نموده تا دگر بار شاهزادگان اپلی را به مبارزه طلبیده و برای خود رقیب تراشی نمایند! در این مدت دو کمپانی نوکیا و اپل خیلی بی سر و صدا مبارزان خود را برای فرستادن به رینگ مبارزه آماده نموده و تا می‌توانستند با تکیه بر دستورات پزشکی لازم، سعی کردند اندامی همچون یک باربی را بر روی مبارزان خویش ترسیم سازند اما گویا برای مبارز لومیایی نام ما، داستان کمی متفاوت است! بر اساس گزارش برخی از سایت‌های خبری این سکوت پر از رمز و راز نوکیا، قرار است با یک انفجار عظیم در میان پسران هوشمند و اسمارت فونی عنوان، همراه گردد!این مبارز لومیایی لقب، قرار است از 16 لنز در بخش دوربین خود بهره جسته تا هنگامی که دکمه شاتر اسمارت فون لومیایی و بی نامتان را می‌فشارید، غافلگیری جدیدی را تجربه نمایید! چراکه پس از عکاسی، در هر پیکسل از تصویری که برروی صفحه نمایش پسر لومیایی دلبندتان نقش می‌بندد عمق و کیفیت بیش از آن شما را غرق در دنیای عکاسی خواهد نمود! گرچه این تمام ویژگی این پسر لومیایی و عکاس زاده نوکیا نخواهد بود اما می‌توان از این 16 لنز رویایی، توقع داشت تا بتوان نقطه فوکوس تصویر را حتی پس از عکاسی دستخوش تغییر نمایند! حال باید منتظر ماند و دید که پسران لومیایی نوکیا، تا چه حد می‌توانند پسران کهکشانی و صد البته پلاستیکی سامسونگ را از صحنه روزگار هوشمندان مبارز محو سازند!

5 در مورد “بازگشت جوخه لومیایی!”

  1. اون دسته از کسایی که میگن گوشی فقط دوربین نیست بگم که قرار نیست فقط دوربین باشه. تا اون موقع که این محصول بیاد حدودا 2 سال طول میکشه و شاید این محصول در 2016 معرفی بشه.وتا اون موقع تعداد اپلیکیشن های ویندوزفون به 600 هزار اپلیکیشن میرسه.پس فقط دوربین نیست این گوشی.

  2. اگه این تصویر لومیا بعدی باشه میشه گفت از نظر کیفیت بدنه مثل سامسونگ بی کیفیته البته من همین الان ندیده s4 به لومیا ترجیح میدم .

    1. آخه سامسونگ کجاش بی کیفیته ؟
      اگر بی کیفیت بود بدنش یا فلان چیز رو نداشت و این همه هم ایراد های بین اسرائیلی الکی از گلکسی هاش این همه فروش داشت ؟؟ یا بهترین برند شناخته می شد
      من خودم 3 سال ویو داشتم با همون سیستم عاملی که خیلی ها جلوش جبهه گرفتن ولی از نظر سرعت و کیفیت ساخت میتونم بگم 10 برابر گلکسی اس پلاس یا گوشی های همرده اندرویدی خودش خیلی خیلی سر تر بود

  3. این ترفندها دیگه قدیمی شده نوکیا هر سال یه بلایی سر دوربین میاره تا بتونه فروش کنه غافل ازاینکه گوشی فقط دوربین نیست.البته من دوربین808رو خیلی قبول دارم به شرطی که نوکیا بتونه حجمشو پایین بیاره وقابلیت hdrو لرزشگیر اپتیکال رو بهش اضافه کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH