تصاویر احتمالی اکسپریا XR منتشر شد

رندرهای تازه‌ای از گوشی جدید اکسپریای سونی منتشر شده که احتمال می‌رود متعلق به محصولی با شماره مدل F8331 باشد. احتمالا این گوشی با اسم اکسپریا XR به بازار عرضه شود. گرچه سونی گفته که امسال بر گوشی‌های سری X تمرکز دارد، اما این بدین معنا نیست که سونی بر روی گوشی‌های دیگر کار نکند. البته سونی هنوز رونمایی از گوشی جدیدی را اعلام نکرده، اما بر اساس اخباری که تاکنون منتشر شده، احتمال معرفی حداقل یک گوشی جدید در IFA در شهریور بالاست.

این رندرها نیز همانند رندرهای پیشین، مشخصه‌ها و استایل گوشی‌های پیشین سونی را داشته و البته پورت یو‌اس‌بی Type-C را نیز باید به آن اضافه کنید. چیزی که مشخص نیست این است که آیا سونی در تمام محصولات آینده خود از این نوع یو‌اس‌بی استفاده می‌کند یا فقط در برخی از محصولاتش از آن استفاده می‌کند.

اطلاعات جدیدی از مشخصات این گوشی در دست نیست، اما بر اساس اطلاعات پیشین، اکسپریا XR به نمایشگر ۵.۱ یا ۵.۳ اینچی و رم ۳ گیگابایتی مجهز است. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی اصلی و ۱۳ مگاپیکسلی سلفی بعلاوه چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ مشخصات این گوشی را کامل‌تر می‌کند. دوربین گوشی احتمالا قابلیت تصویربرداری ۴K دارد. وزن این گوشی معلوم نیست، اما ابعاد احتمالا ۱۴.۶۴ در ۷.۱۹ در ۰.۸۳ میلی‌متر است. تفاوتی که اکسپریا XR با دیگر گوشی‌های سری X دارد،‌ گوشه‌های تیزتر آن است.

2 در مورد “تصاویر احتمالی اکسپریا XR منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH