دونالد ترامپ برای توییت‌های منفی از اندروید و برای توییت‌های مثبت خود از آیفون استفاده می‌کند!

امروز گزارشی منتشر شد که در آن به نکته جالبی درباره توییت‌های دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره شده است. طبق این خبر ترامپ برای توییت‌های توهین آمیز و یا توییت‌هایی که در آن‌ها خط و نشان می‌کشد، از گوشی اندرویدی استفاده می‌کند و برای توییت‌هایی که بار مثبت دارند به سراغ آیفون می‌رود. این امر توسط یکی از هنرمندان به نام تاد وزیری که مسئول جلوه‌های ویژه بسیاری از فیلم‌های ابر قهرمانی بوده کشف شده است.

او تعدادی از توییت‌های ترامپ را بررسی و مثال‌هایی برای ادعایش بیان کرده، مثلا روز گذشته (یکشنبه) او پیامی مبنی بر این که چگونه به هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات حمله خواهد کرد تا پاسخ کامنت روز قبل او را بدهد، منتشر کرد که با استفاده از اپ اندروید توییتر ارسال شده بود. توییت دیگری در روز جمعه و با محتوای آرزوی موفقیت برای کاروان آمریکا در المپیک ارسال شد که ترامپ برای فرستادن آن از آیفون استفاده کرد.

حتما شما هم با خواندن این خبر حس می‌کنید که ترامپ با این کار عدم تعادل روانی و شخصیتی خود را ثایت کرده است، اما دلیل این اتفاق اصلا هم پیچیده نیست. وزیری معتقد است که توییت‌هایی که حاوی کامنت‌های ناخوشایند، توهین‌ آمیز و عبارات این چنینی هستند توسط خود ترامپ منتشر می‌شوند و توییت‌های مثبت و موجه (که از طریق آیفون ارسال می‌شوند) توسط شخص دیگری که در کمپین او کار می‌کند، ارسال می‌شوند. به نظر این دلیل باور پذیرتر از شیزوفرنیک بودن ترامپ و استفاده او از دو گوشی جداگانه برای توییت‌های مثبت و منفی است!

Tweet-attacking-Hillary-comes-from-an-Android-phone(1)

Tweet-exhorting-on-U.S.-Olympic-team-comes-from-an-iPhone

پیش از این ترامپ به این که چرا اپل گوشی‌ها و دستگاه‌های خود را در خارج از مرزهای آمریکا تولید می‌کند، انتقاد کرده بود و گفت که اگر در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، اپل را مجبور خواهد کرد تا خط تولید دستگاه‌هایش را تا پایان سال جاری میلادی در خاک ایالات متحده احداث کند. او همچنین به دلیل رد درخواست FBI از اپل برای آنلاک کردن آیفون ۵c سید فاروق (که دست به حادثه تروریستی در آمریکا زده بود) از مردم آمریکا خواست تا این شرکت را بایکوت کنند و در ماه فوریه هم رسما اعلام کرد که دیگر از آیفون استفاده نخواهد کرد. اما اگر گفته‌های وزیری درست باشد، معلوم می‌شود که حتی گرداندگان کمپین انتخاباتی ترامپ هم به سخنان او توجه نمی‌کنند و از آیفون برای منتشر کردن توییت‌های او استفاده می‌کنند.

8 در مورد “دونالد ترامپ برای توییت‌های منفی از اندروید و برای توییت‌های مثبت خود از آیفون استفاده می‌کند!”

  1. تا حالا قیافه و شخصیتی به این زیبایی ندیده بودم به چشماش نگاه کنید دوستان داد میزنه رییس جمهوری لایق با تعادل روانی بالاست منو یاده … میندازه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH