آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با اپل واچ ۲

به نظر می‌رسد اپل به درخواست‌های کاربران توجه کرده و ویژگی‌های جدیدی را در نسل دوم ساعت هوشمندش قرار می‌دهد. گفته شده اپل واچ ۲ مجهز به GPS و باتری بزرگ‌تری خواهد بود و سرعت آن هم نسبت به نسل اول بیشتر است.

آن طور که مینگ چی‌کو، یکی از تحلیل‌گران می‌گوید، اپل واچ ۲ از نظر ظاهری تفاوتی با نسل قبلی ندارد، اندازه صفحه نمایش و قطر این ساعت همچنان ثابت است. تغییرات اصلی در درون قاب ساعت و در سخت افزار آن رخ داده؛ چیپ GPS (که نیاز به آن واقعا در این ساعت حس می‌شد) به شما امکان مسیریابی و کمک به شمارش گام‌ها بدون نیاز به گوشی هوشمند را می‌دهد، فشار سنج میزان مسافت کوه پیمایی شما را حساب می‌کند و یک چیپ کوچک‌تر و کارآمدتر که ساخت TSMC است و سرعت عملکرد این ساعت را بیشتر می‌کند.

یکی از برتری‌های این ساعت مربوط به همین چیپ است. گفته شده TSMC این چیپست را با فناوری ۱۶ نانومتری تولید کرده، در حالی که اپل واچ فعلی از چیپ ۲۴ نانومتری ساخت سامسونگ استفاده می‌کند. با این کار علاوه بر کارایی بهتر فضای بیشتری هم برای قرار دادن باتری بزرگ‌تر به وجود می‌آید و نیازی به تغییر طراحی ساعت هم نیست.

بر اساس گفته چی‌کو تاریخ معرفی اپل واچ ۲ در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ خواهد بود و با توجه به این که حدود ۵ ماه تا پایان سال باقی مانده،‌ به زودی از این ساعت هوشمند رونمایی می‌شود. البته قبل از این و در شایعات منتشر شده، معرفی اپل واج ۲ را با نسل بعدی آیفون در یک روز عنوان کرده بودند. البته برخی نیز این رونمایی را به هفتم سپتامبر نسبت داده‌اند.

4 در مورد “آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با اپل واچ ۲”

  1. متشکرم از نظرتان شاید حق با شماست آخه دلم پر بود دلم به این جیزا خوشه دیگه دوست عزیز چه کنم

  2. اپل هرچی هم که تلاش بکنه به درامد سابقش نمیتونه برگرده سامسونگ قبل از اومدن اندروید هم کار و بارش چه از نظر ساخت گوشی هایی از ۱۰۰ تومن بگیر تا … برای اکثر مردم از پولدار تا فقیر گوشی میساخت و لوازم خانگیش هم تو هر خونه ای یکی دوتا پیدا می شد از یک رادیوی ارزون گرفته تا…
    اندروید که اومد به یک قول تبدیل شد چرا چون هم لوازم خانگی و دیگر محصولاتش رو به اندروید مجهز کرد هم گوشی هایی مجهز به اندروید با کیفیت نسبتا بالا و با قیمتی متفاوت برای تمام مردم از پولدار گرفته تا فقیر داره عرضه میکنه
    به شخصه معتقدم کسانی که از گوگل گوشی میخرند ۷۰ درصد برای آپدیت های گوگل میخرند اگر این آپدیت ها نبود سامسونگ اول بود.
    فکر نکنید من از سامسونگ خیلی خوشم میاد ها من تبلت آلکاتل دارم ولی تلویزیون دستگاه سی دی و رایانه ام سامسونگ است ارزان و خراب نشدنی
    اپل مغرور بود خیلی مغرور نه اجازه میداد شرکتی سیستم عامل IOS بسازه نه مثل گوگل دست توسعه دهندگان رو باز می کرد شما تا قبل از اندروید برنامه و بازی ایرانی Ios دیده بودید؟ چندتا؟به اندازه ی اندروید دیده بودید؟
    اپل داره مثل ویندوز فون میره پایین موافقید؟
    اپلی ها شاکی نشن من طرفدار هیچ شرکتی نیستم فقط میخوام بدونم کی مخالفه کی موافق؟؟؟؟؟
    خودمونیم ها یک مطلب پر و پیمون گذاشتم خخخ

    1. مطلبت پر از خالى بود هیچ چیز به درد بخورى توش نوشته نشده بود.هیچ ربطى هم به این موضوع نداشت.

      1. متشکرم از نظرتان شاید حق با شماست آخه دلم پر بود دلم به این جیزا خوشه دیگه دوست عزیز چه کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH