خود نمایی پسران تیزبین ال‌جی این بار در رسانه‌ها!

gsmarena_001

پس از فرود موفقیت آمیز پسران فساد آمیز کهکشانی، حال نوبت به سقوطی آزاد برای پسران ال‌جی رسیده است تا رقابتی تنگاتنگ را با کهکشانی‌های فلز ندیده، آغاز نمایند! یکی از این پسران تازه نفس که توانسته به تازگی شناسنامه خود را از ثبت احوال دریافت نماید، قرار است با حضور خود، رقابت بازار گوشی‌های هوشمند را به اوج برساند و به رقابت معنای دیگری بخشد! این تازه نفس با نام Optimus G2، بی اذن پدر همانند پسران بی ادب و ناخلف سامسونگ، از سیمای زیبای خود تصویری را به ثبت رسانده و آن را به محافل خبری خارجی تقدیم نموده است! همان طور که از سیمای این تازه نفس برمی‌آید، ال‌جی قرار است دگر بار ما را با یک عظیم الجثه هوشمند مالوف نماید و هیکل ورزش کارانه پسر جدیدش را به رخمان بکشاند! برای همین این احتمال داده می‌شود که این خنده روی تیزبین، در حال کار برروی جثه زیبایش باشد تا بتواند یک جثه 5 اینچی و فول اچ‌دی را برای خود دست و پا نماید! گرچه برای بازگو کردن توانمندی‌ها و شاخصه‌های این پسر خوش قد و بال ال‌جی زود است اما انتظار می‌رود این تازه نفس با بهره گیری از یک قلب چهارهسته‌ای با ظرفیت دو گیگاهرتزی از سری 800 اسنپدراگون، قلب هر جنبنده‌ای را به یک تپش نامنظم وادار ساخته و خواب را بر ایشان، حرام گرداند! به نظر شما شانس موفقیت این خنده روی کّره‌ای چقدر خواهد بود؟!

6 در مورد “خود نمایی پسران تیزبین ال‌جی این بار در رسانه‌ها!”

  1. من قبلا فکر میکردم سامسونگ بهتره. تا اینکه چند روز پیش اپتیموس جی رو دیدم. واقعا صفحه نمایشش بهتر از سامسونگ بود. من خودم گالاکسی نکسوس دارم. اگه ۵اینچ بشه و فول اچ دی دیگه حرف نداره

  2. ال جی فوق العاده کار میکنه فقط حیف که نمایندگی اون تو ایران خیلی ضعیفه وگرنه مطمئنا به سخت افزاری که ارئه میده و قیمت به مراتب پایین تر میتونه تو ایران جا رو واسه رقبا خیلی تنگ کنه. من خودم همیشه از این برند کره ای استفاده میکنم واقعا فوق العاده است.

        1. محمد جهانی

          بهتره تا اومدن مشخصات هونامی منتظر موند و دید اما به نظر خودم اکسپریا عملکرد بهتری داشته باشه!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH