مشخصات فنی هواوی میت ۹ فاش شد

انتظار می‌رود که هواوی از میت ۹ در نمایشگاه IFA برلین رونمایی کند، البته طبق برخی شایعات هواوی قصد معرفی این مدل را در این نمایشگاه ندارد. پایگاه داده بنچمارک GFX منبع خوبی برای مشخصات فنی دستگاه‌های معرفی نشده است و امروز مشخصات فنی یک دستگاه معرفی نشده از شرکت هواوی در این پایگاه داده مشاهده شده است.

این فبلت مرموز به صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز خواهد بود که البته از گذشته می‌دانیم که GFX اندازه نمایشگر را معمولا اشتباه ثبت می‌کند. چیپ‌ست ۸ هسته‌ای HiSilicon Hi3660 به همراه تراشه گرافیکی Mali-T880 آن را به محصولی قدرتمند تبدیل خواهند کرد. محصولات سری P9 از چیپ‌ست Kirin 955 با شماره سریال Hi3650 بهره می‌برند در حالیکه پردازنده Kirin 930 با شماره سریال Hi3635 و پردازنده Kirin 920 با شماره سریال Hi3630 معرفی و عرضه شده‌اند. این پردازنده جدید با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز قدرت بیشتری دارد و احتمالا تعداد هسته‌های تراشه گرافیکی آن نیز افزایش (البته نه‌چندان زیاد) یافته است.

حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی سایر مشخصات فنی این مدل را تشکیل می‌دهند، البته در شایعات قبلی به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اشاره شده بود. هواوی در ۱۱ شهریور ماه کنفرانسی در نمایشگاه IFA برلین برگزار می‌کند که در این مراسم از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد و شاید از میت ۹ نیز در این مراسم رونمایی شود.

gsmarena_001

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH