گیم لانچر سامسونگ به گلکسی S6 و گلکسی نوت ۵ می‌آید

اگر گوشی شما گلکسی S6 و یا نوت ۵ است و فکر می‌کنید که از برخی از قابلیت‌های گلکسی S7 محروم هستید، سامسونگ خبر خوشی برای شما دارد. یکی از ویژگی‌های مهم گلکسی S7 و S7 Edge که گیم لانچر ویژه آن بوده حال برای پرچم‌داران سال گذشته این شرکت یعنی گلکسی S6 و گلکسی نوت ۵ نیز عرضه شده است.

گیم لانچر مانند یک لانچر عمل کرده و تمام بازی‌های نصب شده در دستگاه را به صورت یکجا در یک محل نمایش می‌دهد، بنابراین کار شما را برای پیدا کردن بازی‌های مورد علاقه‌تان آسان‌تر و شما را از گشت و گذار در منوها بی‌نیاز می‌کند.

قابلیت دیگر این گیم لانچر ابزارهایی موسوم به Game Tools است که تجربه کاربری شما در داخل بازی را بهبود می‌بخشد. گیم تولز امکاناتی مانند قابلیت ثبت رکورد شما و به اشتراک گذاری آن با دوستان‌ و یا آپلود مستقیم در یوتیوب، غیر فعال کردن کلیدهای اندرویدی برای جلوگیری از خروج تصادفی از بازی و مسدود کردن اعلان‌ها برای تمرکز بیشتر بر بازی را می‌دهد. البته تمامی این قابلیت‌ها را می‌توان در اپ‌های شخص ثالث هم پیدا کرد اما داشتن همه این قابلیت‌ها با هم و در یک اپ به صورت پیش فرض تجربه خوشایندتری دارد.

آن طور که گفته شده انتظار می‌رود یک به‌روزرسانی بزرگ هم برای گیم لانچر عرضه شود که چند قابلیت جدید را به آن اضافه می‌کند، مانند چینش و دسته بندی بازی‌ها به صورت دستی و تسهیل به اشتراک گذاری ویدیو‌های ضبط شده از بازی در شبکه‌های اجتماعی.

دارندگان گلکسی S6 و گلکسی نوت ۵ برای تجربه این قابلیت باید به اپ استور گلکسی مراجعه کنند؛ نکته مهم درباره دریافت این است که حین دانلود گیم لانچر، گیم تولز هم به طور مستقیم دانلود می‌شود و بعد از آن با نصب برنامه و ری‌استارت کردن گوشی می‌توانید از این قابلیت پرچم‌داران امسال سامسونگ در نسل قبلی هم بهره‌مند شوید.

Games_w720_h427

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “گیم لانچر سامسونگ به گلکسی S6 و گلکسی نوت ۵ می‌آید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH