آخرین اطلاعات منتشر شده از اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ لایف استایل و دیزایر ۱۰ پرو

شایعات می‌گویند که اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی دو نسخه از سری ۱۰ است، البته این‌بار این شماره با عبارت دیزایر همراهی می‌شود. این شایعه اولین بار از زبان ایوان بلاس لودهنده معروف شنیده شد. او ماه گذشته اعلام کرده بود که اچ‌تی‌سی قرار است یک نسخه دیزایر ۱۰ را در آینده معرفی کند و حتی یک تصویر از شمایل این اسمارت‌فون نیز منتشر شد.

حال مشخص شده است که این دو اسمارت‌فون با نام‌های دیزار ۱۰ لایف استایل و دیزایر ۱۰ پرو معرفی می‌شوند. متاسفانه هیچ اطلاع دقیقی از سخت‌افزار مورد استفاده در نسخه پرو وجود ندارد اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم دستگاهی بالارده باشد. ظاهرا مراسم معارفه این دو مدل در اواخر ماه سپتامبر انجام خواهد گرفت. مشخصات سخت افزاری اچ‌تی‌سی دیزایر لایف استایل تقریبا به طور کامل منتشر شده است.

gsmarena_002

به احتمال بسیار قوی دیزایر لایف استایل شمایلی هم‌چون تصویر بالا داشته داشته باشد که در ماه جولای منتشر شده است. ایوان بلاس می‌گوید این اسمارت‌فون در کناره‌های نمایشگر، کلیدها و هم‌چنین خطوط آنتن و اطراف لنز دوربین به رنگ طلایی متالیک است. در رابطه با مشخصات این اسمارت‌فون گفته می‌شود از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۹۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد، همین موضوع می‌تواند نشان از میان‌رده بودن این اسمارت‌فون باشد. از دیگر مشخصات این هندست می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED و دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی اشاره کرد. دیزایر لایف استایل در دو نسخه موجود خواهد بود که یکی از آن‌ها ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و به ۲ گیگابایت رم مجهز شده است و دیگری ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

البته میان‌رده بودن لایف استایل موجب نشده از ویژگی‌های ارثی اچ‌تی‌سی محروم بماند، این اسمارت‌فون به ویژگی‌های صوتی از جمله بلندگوهای استریو بوم‌ساند HiFi و هندزفری‌های با کیفیت مجهز شده است و از سیستم صوتی ۲۴بیتی بهره می‌برد. مطمئنا این امکانات از دیزایر ۱۰ لایف استایل یک اسمارت‌فون قدرتمند در زمینه صدا می‌سازد.

دیزایر ۱۰ لایف استایل با اندروید مارشملو همراهی می‌شود و از یک چیپست ناشناخته اسنپدراگون استفاده می‌کند، این چیپست چهار هسته‌ای است. دو مدل دیزایر ۱۰ لایف استایل و دیزایر ۱۰ پرو به منظور تکمیل خانواده اچ‌تی‌سی ۱۰ معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH