۳ روش برای جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام

به‌طور حتم تلگرام را می‌توان محبوب‌ترین اپلیکیشن ارتباطی در کشورمان دانست که میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند و با توجه به پیشرفت روزافزون و سرعت مناسب، همچنان طرفداران خودش را حفظ کرده است.

یکی از مشکلاتی که بسیاری در تلگرام با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، ریپورت شدن است. به این معنی که ارتباط شما با کسانی‌که در لیست تماس‌تان نیستند دچار ایراد شده و سطح ارتباطات‌تان کاهش یابد.

پیش از این به شما راه حل رفع ریپورت در تلگرام را آموزش دادیم اما از آنجایی که این کار نیاز به زمان دارد و از طرفی، سری که درد نمی‌کند را دستمال نمی‌بندند، پس تصمیم گرفتیم تا ۳ راهکار را به شما پیشنهاد دهیم تا به نوعی از ریپورت شدن‌تان پیشگیری کنیم. به قول قدیمی‌ها، پیشگیری بهتر از درمان است!

۱- با هر کسی گفتگو نکنید!

زمانی که شما برای فردی پیغام می‌فرستید که در کانتکت شما نبوده و یا شما را نمی‌شناسد، دو گزینه در بالای گفتگو ظاهر می‌شود که یکی از آن‌ها، ریپورت شما به عنوان اسپم است! قاعدتا اگر فرد مورد نظر در یک مکالمه‌ای قرار گرفته باشد که تمایلی به انجامش ندارد، سریعا از همین گزینه استفاده کرده و شما را به عنوان یک اسپمر معرفی می‌کند. خب، قرار نیست با اقدام یک یا دو نفر شما به‌راستی ریپورت شوید اما اگر تعداد این ریپورت‌ها بالاتر برود، خطر اسپمر شدن شما وجود دارد. پس در گام نخست، تلاش کنید از گفتگوهای زیاد و بیهوده با افرادی که نمی‌شناسید، در یک زمان واحد پرهیز کنید. اگر هم به این امر علاقه‌مندید، تلاش نمایید که از تعداد آن کاسته و از مدل گفتگویی بهره ببرید که مخاطب را به عدم استفاده از ریپورت ترغیب کند. به‌طور حتم یک گفتگوی مودبانه با متنی سرشار از احترام، کم‌تر کسی را به سمت گزینه ریپورت سوق خواهد داد.

جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام

۲- از چت محرمانه استفاده کنید

در تلگرام گزینه‌ای به نام چت محرمانه وجود دارد که این مدل از گفتگو پس از مدتی حذف خواهد شد و در آرشیو مکالمات شما و طرف مقابل‌تان نیز ثبت نمی‌شود. خب زمانی که شما نیاز دارید تا با یک فرد غریبه گفتگو کنید و از طرفی احتمال می‌دهید وی شما را به عنوان اسپم، ریپورت خواهد کرد، توصیه می‌کنیم از این مدل از گفتگو بهره بگیرید. البته به‌خاطر داشته باشید که در هر لحظه فقط با یک نفر می‌توانید چنین گفتگویی را به راه بیندازید و فرد مقابل هم بایستی حتما آنلاین باشد.

۳- یک شماره موازی داشته باشید

فرض می‌کنیم که شما بسته به شغل و حتی علاقه شخصی‌تان، می‌خواهید در یک ساعت با ۱۰ یا ۲۰ نفر گفتگویی را آغاز کنید، احتمال آنکه درصد زیادی از این افراد شما را ریپورت کنند بسیار بالاست و بهترین و ساده‌ترین روش، استفاده از یک سیم‌کارت موازی است. به همین خاطر یک شماره اعتباری حتما داشته باشید و حدود ۸۰ درصد از آغاز این مکالمات را با آن انجام دهید. حال اگر گفتگویتان به خوبی و خوشی پیش رفت، می‌توانید از فرد مورد نظر درخواست کنید که ادامه آن را با اکانت دیگر تلگرام‌تان انجام دهد.

14 در مورد “۳ روش برای جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام”

  1. سلام اگه پیام های توی یه کانال عمومی رو ریپورت کنن ، خود کانال دچار مشکل میشه یا اکانتی که اون کانال رو درست کرده؟

    1
    3
  2. گفتگو محرمانه فقط با مخاطبین امکان داره پس با افراد غریبه نمیشه محرمانه چت کرد باید چکار کنم

  3. من فقط کانتکت اضافه کردم ینی بچه های باشگاه رو ادد کردم توو مخاطبام که دعوتشون کنم کانالم که نفرای دهم که رسید ریپورت شدم دوروزه چه کار کنم؟اینم بگم که هیچ شخصی منو بلاک نکرده چون با همه هماهنگ بودم فقط بخاطر اینکه یهو مخاطبای گوشیم و مطابق اون مخاطبای تلگرامم زیاد شد ریپورت شدم

    1
    10
  4. یکی منو ریپورت کرده و اینو برام فرستادهMr. Ahmad you are insulting the chief administrator Telegram Reports will be for 1 year. To avoid apologize senior administrator @pofaki ✅

    1
    2
  5. من شش ماه آنلاین نبودم بعد شش ماه که اومدم دیدم ریپورتم
    ایمیلم زدم ولی از حالت ریپورت در نیومدم

  6. ســـــــــــــــــــام

    دیر شده متاسفانه شیش ماهه ریپورتم ، بعضی اوقات درست میشه بعد دوباره برمیگرده
    چقدر کینه ی هستش این تلگرام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH