اسمارت‌فون بعدی شیائومی شباهت عجیبی به گلکسی نوت ۷ دارد!

شیائومی یکی از شرکت‌های سازنده موبایل چینی است که در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است. این شرکت علاوه بر گوشی، محصولاتی همچون نوت‌بوک، هدست واقعیت مجازی و حتی اخیرا پیچ‌گوشتی الکتریکی را به محصولات خود اضافه کرده است. این کمپانی جوان چینی در حال توسعه اسمارت فونی با نام Mi Note 2 است که از آن اطلاعاتی در دست نبود.

حال تصاویری از Mi Note 2 منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی شباهت زیادی به گلکسی نوت ۷ دارد. رندرهایی که منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی بدنه متشکل از فلز و شیشه دارد که در نوت ۷ دیده نمی‌شود. نمایشگر Mi Note 2، از دو طرف خمیده بود که دقیقا با نوت ۷ شباهت دارد. به احتمال زیاد، سامسونگ این نمایشگرها را برای شیائومی تولید می‌کند.

Mi Note 2 به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود، اما از قدرت آن اطلاعاتی در دسترس نیست. اخبار پیشین حاکی از آن بود که سنسور آن ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. اسنپدراگون ۸۲۱، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری از دیگر امکانات این گوشی است.

شیائومی، Mi Note 2 را ماه آینده و با قیمت ۵۰۰ دلار در چین عرضه می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در بازارهای دیگر نیز عرضه می‌شوند یا خیر؟!

xiaomi-mi-note-2-2

xiaomi-mi-note-2-3

2 در مورد “اسمارت‌فون بعدی شیائومی شباهت عجیبی به گلکسی نوت ۷ دارد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH