لومیا 925، غرق در زیبایی و جذبه!

Nokia-Lumia-925-1
پس از سکوت نوکیا، حال سومین پرچمدار جدید نوکیا که سرتا پا رویایی تشریف دارند! قصد داشته تا برای همیشه به جنگ دنیای تلفن‌های هوشمند پایان داده و مشخص نماید که نوکیا در طراحی پسران زیبا و خوش اندام، گوی سبقت را از هر رقیبی ربوده است!
این فرمانده تازه نفس که قرار است رهبری جوخه لومیای نوکیا را در دست بگیرد، در هنگام معرفی با نمایان ساختن کارت شناسایی و شناسنامه‌اش، نشان داد که الحق جانشینی شایسته برای لومیا 920 کبیر بوده و قرار است به زودی در لیست ترین‌های ویندوز فونی (به زودی مقاله‌ای مفصل درباره این لیست مخوف خواهید خواند!) جاخوش نماید.
ابتدا به وصف ظاهر زیبا و جذاب این نو گل تازه شکفته می‌پردازیم! این خوش پوش رویایی، که به تازگی از دل مادرش بیرون خزیده پس از گپ و گفتی با خبرنگاران و چشم انتظاران نوکیایی صفت، به جامه بسیار زیبا و اشرافی‌اش اشاره نموده و آن را یکی از دلیل برتری‌هایش نسبت به کوره‌های آفتابی سامسونگ اذعان کرد! این خوش پوش، که نوکیا آن را در جامه‌ای تماما آلمینیومی فرو برده است و تنها قسمتی از پشت این جامه گران قیمت را پوششی از پلی کربنات تشکیل می‌دهد، با نمایان ساختن تمام مدارک پزشکی‌اش به حضار نشان داد که پس از یک بازه زمانی طولانی که این خوش پوش خود غرق در دنیای مد و مدل بودن بوده است، توانسته همانند یک مدل مرد بسیار جذاب و خوش‌تیپ، وزن 139 گرمی با بازوانی به ضخامت 8.8 میلی متری را برروی هیکل خویش پیاده و ترسیم نماید! گرچه فعلا هنوز از سایز دور کمرش اطلاعاتی بدست نیامده است!
سپس با استراحت کوتاهی توانمندی‌های خویش را برای حضار غرق در اندام این خوشتیپ، قرائت نمود و ابتدا از یار مهربانش که به تازگی در محضر توانسته‌اند به عقد یک دیگر درآیند سخن گفت!
Hipstamatic
این یار مهربان که قصد دارد علاوه بر اینکه همسر لومیای داستان ما باشد، در جامه یک عکاس از تمام طول زندگی مشترکشان تصویر برداری نماید، با در دست داشتن یک لنز 8.7 مگاپیکسلی که می‌تواند نور تصویر را تثبیت نماید و یک دیافراگم f/2.0 که بر وجنات آن لنز خوشبخت پدیدار گشته، نشان داد که عکاسی ماهر و چیره دست بوده و قرار است این مهم را برای هرچه لذت بخش‌تر کردن زندگی مشترکشان با فرمانده جدید جوخه لومیا، به انجام رساند! چراکه علاوه بر این همه کارایی با حمل یک اپلیکیشن بر روی خودش به نام Smart Camera، می‌تواند تا ده عکس در کیفیت 5 مگاپیکسل را بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای از لحظات جذاب زندگی مشترکشان ضبط نماید! همچنین اگر به فکر خراب کردن تصاویر خصوصی‌شان افتاده‌اید تا هنگامی که از این لحظات تکرار نشدنی تصویربرداری می‌نمایند شما هم حضور یافته و به نوعی تصاویرشان را خراب نمایید، باید خدمتتان عارض باشیم چنین کاری غیر ممکن است! چراکه سرکار خانم لنز، می‌تواند شما را از تصویر خصوصیشان برچیده و در یک جای دیگر فرو بنشاند!
همچنین همسر این لنز خوشبخت، که در نقش یک فرمانده با جذبه لومیایی به ایفای نقش می‌پردازد، در مصاحبه طولانی خود با تمام خبرنگاران فرمود: قصد دارم که دو میکروفون IHF را به استخدام خویش درآورم.
این عمل بدین خاطر است تا هنگامی که این زوج رویایی به فیلم برداری از لحظات شیرین و مشترک زندگی شرعیشان با کیفیت فول اچ‌دی می‌پردازند، این دو میکروفن بتوانند بدون هر گونه صدای مزاحمی با بالاترین کیفیت موجود به عنوان صدابردار، صدای این دو بزرگوار را ضبط نمایند!
این لومیایی صفت که گویی بویی از انسانیت نبرده و در حق طرفداران خود اجحاف نموده، قرار است با بهره گیری از یک قلب دو هسته‌ای از نوع هسته‌های کریت با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و تجهیز خود به آخرین نسخه ویندوز فون (با شماره 8.0) نشان دهد که قرار است فقط یک همزاد تازه نفس برای پسران لومیایی قبلی باشد و ویژگی‌های متفاوت چشمگیری را با ایشان در خود جای نداده است! همچنین ذهن کنجکاو لومیای داستان ما را نوکیا 1 گیگابایتی در نظر گرفته است تا فرمانده جدید لومیا، بدون هیچ گونه هنگی به فرامین همسر گرامی‌اش پاسخ دهد!
قد و قامت این فرمانده لومیایی همانند برادران قبلی 4.5 اینچی است و با به کار گیری یک عینک AMOLED (صفحه نمایش آمولد) برروی چشمان تیز بین لومیا 925، می‌توانید خودتان به راز این سه قلوی افسانه‌ای یعنی سری 928، 925 و 920 پی ببرید!
پس از اینکه عده کثیری از حضار از این فرمانده جدید نومید گشته و تمایل به ترک مجلس خود نمایی این گل نوشکفته و نو بلوغ را داشتند، لومیا 925 برای اینکه حجم حرف و حدیث‌های زندگی اش را افزایش داده باشد، با نمایان ساختن یک پلاک کارت طلایی به ارزش 610 دلار، بی تفاوتی‌اش را به دوستداران لومیاهای گران قیمت ابراز نمود! به نظر شما شانس اینکه این عروس و داماد یک زندگی خوشبخت و عاری از هرگونه مشکل و ناسازگاری با یک دیگر را تجربه کنند، چقدر است؟!
در ادامه می‌توانید تصاویر وصلت شرعی این زن و شوهر خوشبخت را مشاهده فرمایید…
Nokia-Lumia-925-2
nokia_lumia_925_hands-on_sg_11-580x411
nokia_lumia_925_hands-on_sg_7-580x368

nokia_lumia_925_hands-on_sg_17-580x341

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH