آیفون پرو در کار نیست؛ اپل آیفون جدیدش را با همان نام‌گذاری پیشین عرضه می‌کند!

منابع ژاپنی خبر داده‌اند که نام آیفون‌های امسال آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خواهد بود. این منابع گفته‌اند اپل برای جلوگیری از ایجاد سردرگمی تصمیم گرفته که نسل جدید آیفون را اینگونه نام‌گذاری کند، هر چند آیفون جدید چندان تغییری نسبت به نسل پیشین نداشته است.

به این ترتیب، دیگر آیفون ۷ پرو نیز وجود نخواهد داشت که گمان می‌رفت به دوربین دوگانه مجهز باشد. این نام به این دلیل انتخاب شده بود که اگر این دوربین خوب کار نکرد، کاربران گزینه‌های دیگر نیز داشته باشند. حال که همه چیز به خوبی و خوشی پیش‌ رفته و دوربین خوب کار می‌کند، اپل تصمیم گرفته همان نام‌گذاری پیشین را ادامه دهد. در اخباری که قبلا منتشر شده گفته می‌شد که ممکن است، اپل آیفون امسال را با نام آیفون ۶SE عرضه کرده و نام آیفون ۷ را برای سال بعد که دهمین سالگرد عرضه آیفون است، نگه دارد.

بقیه این اخبار، همانند پیشین بوده و باز هم مشخص است که آیفون جدید تغییرات جزیی نسبت به قبل خواهد داشت. در این آیفون، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون حذف می‌شود، چیپست A10 در آن بکار می‌رود و دکمه هوم فیزیکی جای خود را به دکمه خازنی می‌دهد.

انتظار می‌رود که آیفون ۷ در ۱۷ شهریور رونمایی شده و پیش‌فروش آن دو روز پس از آن آغاز می‌شود. فروش آیفون نیز، سوم مهرماه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH