سامسونگ Z9 با سیستم عامل تایزن در راه است

سیستم عامل تایزن یکی از موفقیت‌های غیرمنتظره سامسونگ است، اما گوشی‌های زیادی با این سیستم عامل وجود ندارد. تایزن سیستم عاملی است که بیشتر کشورهای در حال توسعه را هدف قرار داده است. بنظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد به آرامی این سیستم عامل را گسترش دهد، ولی احتمالا در چند ماه آینده گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده بیشتری با این سیستم عامل خواهیم دید.

در حقیقت، فردا، ۲ شهریور، شاهد رونمایی از اسمارت‌فون Z2 با سیستم عامل تایزن از سامسونگ خواهیم بود. شروع عرضه این اسمارت‌فون در بازارهای بنگلادش، اندونزی، هند، نپال، عربستان، سری لانکا، آفریقای جنوبی، ترکیه و امارات خواهد بود. Z2 به معنای واقعی کلمه یک گوشی پایین رده است. این گوشی به نمایشگر ۴ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ مجهز است که با یک چیپست چهار هسته‌ای پشتیبانی می‌شود. دوربین ۵ مگاپیکسلی اصلی، دوربین VGA سلفی، رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی از دیگر امکاناتی است که می‌توان برای این گوشی نام برد. Z2 سومین گوشی سامسونگ است که با سیستم عامل تایزن عرضه می‌شود.

حال گوشی دیگر مجهز به تایزن البته با امکانات بهتر، در وبسایت اداره صادرات و واردات هند، Zauba، دیده شده که دارای اسم رمز SM-Z930F است. این گوشی احتمالا با نام سامسونگ Z9 وارد بازار می‌شود. متاسفانه Zauba هیچ اطلاعاتی از این گوشی به ما نمی‌دهد. حتی اندازه نمایشگر نیز در آن دیده نمی‌شود. تنها چیزی که دیده می‌شود قیمت بالای آن است که چندین برابر Z2 است. پس می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی امکاناتی به مراتب بهتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

احتمال کمی وجود دارد که Z9 نیز با Z2 معرفی شود. اما با توجه به قیمت آن، احتمال عرضه Z9 در برخی از بازارهای اروپایی نیز وجود دارد.

Samsung-Z9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH