هواوی و رونمایی از یک گوشی مخصوص خانم‌ها در نمایشگاه IFA

آیا در انتخاب اسمارت‌فون تفاوتی بین زنان و مردان وجود دارد؟ می‌توان حدس زد که تفاوتی وجود ندارد. هر دو می‌خواهند تماس بگیرند، پیامک بفرستند، موسیقی گوش دهند و به مرور وب بپردازند. با این اوصاف، آیا طراحی گوشی مخصوص زنان یا مردان کار درستی است؟!

جواب این سوال برای هواوی بله است. اخبار حاکی از آن است که هواوی قصد دارد از گوشی Nova که مخصوص خانم‌ها ساخته‌ شده، در نمایشگاه IFA رونمایی کند. هنوز اطلاعاتی از امکانات، ویژگی‌ها و طراحی‌ این گوشی در دست نیست. این خبر در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است.

این اولین باری نیست که محصول یا گجتی مخصوص زنان عرضه می‌شود. هواوی پیش از این دو ساعت Elegant و Jewel را برای زنان عرضه کرده بود. این دو ساعت چندان ارزان هم نبودند و از فولاد ضد زنگ و کریستال دو لایه ضد خش ساخته شده بودند. البته گجت‌هایی شبیه دستبند و گردنبند برای زنان طراحی شده تا آنها بتوانند به طور معمول از این گجت‌ها استفاده کنند.

چندی پیشن نیز شرکت Keecoo از اسمارت‌فون K1 برای زنان رونمایی کرد که به جای طراحی مستطیلی، طراحی شش‌گوش داشت. این گوشی به نمایشگر ۵ اینچی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، چیپست مدیاتک MT6735P و ۲ گیگابایت رم مجهز است. K1 از اندروید لالی‌پاپ، باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری و دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی بهره می‌برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH