برای تعویض صفحه نمایش گلکسی نوت ۷ می‌بایست ۲۷۰ دلار بپردازید!

سامسونگ اخیرا طی مراسمی که در شهر نیویورک آمریکا برگزار شد، از جدیدترین پرچمدارش با نام گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد. پس از معرفی این محصول، بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه ارتباطات از جمله شرکت آمریکایی Verizon اقدام به پیش فروش نوت ۷ کردند. پیش بینی شده است تا پایان سال، سامسونگ بتواند ۱۲ میلیون از این مدل را به فروش برساند که این میزان، دو برابر تعدادی است که برای پرچمدار قبلی سری نوت یعنی گلکسی نوت ۵ در نظر گرفته شده بود.

همچنین، نوت ۷ اولین گوشی هوشمندی است که از فناوری محافظ Gorilla Glass 5 استفاده می‌کند. سامسونگ سعی کرده با بهره بردن از این تکنولوژی، خیال کاربران را از مقاومت صفحه نمایش در برابر ضربه‌های ناگهانی راحت کند. اما به هر حال، همیشه این احتمال وجود دارد که نمایشگر دستگاه، در مقابل ضربه‌های سخت، نتواند جان سالم به در ببرد و شما مجبور باشید آن را تعویض کنید. البته که این تعویض نمایشگر، می‌تواند برای شما اندکی گران تمام شود.

طبق اعلام سایت PhoneArena، در مصاحبه‌ای که با یکی از مسئولان شرکت سامسونگ صورت گرفته، هزینه تعویض صفحه نمایش گلکسی نوت ۷، مبلغی بالغ بر ۲۷۰ دلار است. البته که هزینه اعلام شده، تنها برای ایالات متحده است و این مبلغ، ممکن است در کشورهای دیگر، اندکی متفاوت باشد. این هزینه علاوه بر صفحه نمایش، شامل تعمیر ساختاری دو لبه خمیده و برگرداندن قابلیت ضد آب به دستگاه است. طبق اعلام شرکت سامسونگ، در ایالات متحده، مدت زمان تعمیر و برگرداندن گوشی به مشتری، ۹ الی ۱۲ روز کاری خواهد بود.

هزینه تعویض نمایشگر نوت ۷، همانند مبلغی است که باید برای عوض کردن صفحه نمایش گلکسی S7 Edge صرف نمایید. حال اگر علاقه زیادی به پرچمداران جدید سامسونگ دارید، بهتر است در زمان خرید گوشی، برای محافظت بیشتر، لایه محافظ نمایشگر با نام Samsung Protection Plus را نیز خریداری نمایید تا خیالتان از سالم ماندن صفحه نمایش، راحت شود. البته که قیمت لایه محافظ هم چندان ارزان نیست و طبق اعلام سامسونگ، قیمت جهانی آن، ۱۲۹ دلار خواهد بود. به هر حال، بهترین کار این است که از گوشی خود، با دقت تمام مراقبت کنید تا مجبور به صرف هزینه اضافه برای تعمیر نباشید.  Galaxy-Note-7-screen-protector-840x840

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH