فروش 4 میلیون گلکسی اس 4 تنها در طی 5 روز

13.03.14-Galaxy_S4

همانطور که پیش‌بینی می‌شد چهارمین ستاره کهکشان سامسونگ ورود بسیار موفقی را به بازار داشته است. میزان فروش کهکشانی چهارم سامسونگ در روزهای ابتدایی توانسته 2 رکورد را ثبت کند. اولی رکورد فروش سری گلکسی سامسونگ است و دیگری رکورد فروش محصولات اندرویدی در ابتدای عرضه می‌باشد. پس از 2 هفته عرضه کهکشانی چهارم، این محصول توانسته حدوده 6 میلیون دستگاه فروش داشته باشد که البته چیزی حدود 4 میلیون آن در 5 روز اول عرضه آن بوده است.  محصول قبلی خانواده کهکشانی‌ها یعنی گلکسی اس 3 پس از 20 روز توانسته بود 3 میلیونن سخه بفروشد و محصول اکسپریایی رقیب نیز توانسته در طی 40 روز حدود 4.5 میلیون نسخه فروش داشته باشد. همین دو نکته استقبال بسیار خوب کاربران را از کهکشانی چهارم سامسونگ نشان می‌دهد.

با توجه به این فروش فوق‌العاده پیش بینی می‌شود که سامسونگ موفق شود به راحتی در ماه اول عرضه چیزی حدود 10 میلیون دستگاه گلکسی اس 4 به فروش برساند.

لازم به ذکر است که دیشب نیز مدلی ویژه از کهکشانی چهارم با تجهیز به اندروید خالص معرفی شد و قرار است این محصول از طریق فروشگاه گوگل پلی نیز به فروش برسد و ممکن است این موضوع نیز به فروش بیشتر کهکشانی چهارم کمک شایانی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH