وزنیاک: آیفون ۷ به جک هدفون نیاز دارد!

استیو وزنیاک یکی از موسسان اپل معتقد است که اگر اپل در آیفون ۷ جک هدفون را حذف نماید، بسیاری از کاربران خود را ناامید خواهد کرد. اهالی کوپرتینو همچنان به این امر معتقد هستند که باید جک هدفون را در آیفون ۷ حذف نمایند و پیش‌بینی می‌شود که در سوم سپتامبر، کنفرانس معرفی این محصول برگزار شود. بسیاری از تصاویر رندر شده و کانسپت‌هایی که تا به حال از آیفون ۷ منتشر شده است، حاکی از آن است که جک هدفون در این محصول وجود نخواهد داشت.

استیو وزنیاک در این باره می‌گوید:

اگر آیفون ۷ جک هدفون خود را از دست دهد، بسیاری از افراد و کاربران از این موضوع ناراحت و ناامید خواهند شد.

تصور کنید که شما آیفون ۷ را خریداری کرده‌اید. برای گوش دادن به موزیک یا در کل برای استفاده از هدفون، باید از محصولات دارای بلوتوث یا از پورت لایتنینگ که مخصوص شارژ دستگاه نیز هست استفاده نمایید.

وزنیاک در این باره می‌گوید:

من از بلوتوث استفاده نمی‌کنم. چرا که علاقه‌ای به فناوری‌های بی‌سیم ندارم. من از ماشین‌هایی استفاده می‌کنم که از کابل و بلوتوث استفاده می‌کنند. اما هنگام پخش موزیک از طریق بلوتوث، با صداهایی تخت روبرو هستیم.

حذف پورت جک هدفون باعث می‌شود تا هدفون‌های فعلی اپل که در فروشگاه‌ها موجود هستند، عملا بلا استفاده شوند. به همین دلیل، شرکت اپل و دیگر سازندگان قطعات مجبور خواهند شد تا آداپتورهایی برای اتصال جک ۳.۵ میلیمتری هدفون تولید و عرضه نمایند که البته باید از پورت لایتنینگ برای این منظور استفاده شود.

bottom-of-the-iphone-6s-iphone-7

استیو وزنیاک که به همراه استیو جابز در سال ۱۹۷۶ شرکت اپل را بنا نهادند، ادامه می‌دهد:

هدفونی که من استفاده می‌کنم به راحتی و آسانی در گوش‌های من قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توان هنگام خواب نیز از آن استفاده کرد. این هدفون از طریق جک به دیوایس متصل می‌شود. در صورتی که این اتفاق بیافتد، من باید دنبال آداپتورهای مخصوص برای حل این مشکل بگردم.

اگر در این تکنولوژی از بلوتوث نسخه ۲ که دارای پهنای باند و کیفیت بیشتری است استفاده شود و به این ترتیب صدای واقعی موزیک‌ها به گوش شنونده برسد، من حتما از آن استفاده خواهم کرد. در هر صورت باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چه چیزی را ارایه خواهد داد. این شرکت همواره در زمینه تکنولوژی یک گام جلوتر بوده است و مطمئنا من نیز فعالیت‌های اپل را دنبال خواهم کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH