نصب پیش‌فرض آنتی ویروس مک‌آفی بر روی گلکسی نوت ۷

اگرچه سامسونگ در محصولات خود از Knox استفاده می‌کند، اما این نرم‌افزار بیشتر از یک راه‌حل امنیتی، هدفی برای مصرف‌کنندگان است. ناراحت نشوید چراکه این شرکت واقع در کره جنوبی در حال همکاری با شرکت اینتل برای پیدا کردن راه‌حلی مناسب برای امنیت کاربران است. اینتل به‌تازگی اعلام کرده که اسکن ویروس مک‌آفی را به‌صورت پیش‌فرض بر روی گلکسی نوت ۷ و دستگاه تایزنی تازه معرفی شده Z2 نصب خواهد کرد، اگر شما با این سرویس آشنایی ندارید باید اعلام کنیم که اسکن ویروس مک‌آفی دستگاه‌های موبایل یک راه‌حل تکنولوژیک برای تروجان‌ها محسوب می‌شود که در حال حاضر به میلیون‌ها کاربر گوشی‌های هوشمند سامسونگ کمک می‌کند.

براساس گفته‌های Henry Lee، معاون ریاست بخش امنیت فناوری‌های سامسونگ، کاربران گلکسی نوت ۷ و سامسونگ Z2 قادر به استفاده کردن از آخرین نرم‌افزار ضد تروجان این شرکت با همکاری اینتل هستند، همچنین او می‌گوید:

امنیت و حریم خصوصی کاربران هسته اصلی کارهای ما را تشکیل می‌دهد و ما هر روزه به آن فکر می‌کنیم.

به علت افزایش روزانه خطر و پیچیدگی تهدیدات موبایل‌، استفاده از یک نرم‌افزار جداگانه برای گوشی‌های هوشمند به یک امر عادی برای کاربران اندرویدی تبدیل شده که با استفاده از آن‌ها به حفظ حریم شخصی خود کمک می‌کنند. معاون ریاست شرکت‌های بزرگ در بخش امنیت اینتل،John Giamatteo، در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که:

بخش امنیت اینتل در حال مبازره با افزایش روزافزون تهدیدات دستگاه‌های قابل حمل با همکاری تولیدکننده دستگاه‌های موبایل یعنی سامسونگ است تا اطلاعات و حریم شخصی کاربران را از آسیب‌پذیری‌ها امن نگه دارند.

اینتل همچنین بر این حقیقت تاکید دارد که هر دقیقه، ۳۰۵ تهدید (۵ عدد در هر ثانیه) متولد می‌شود که نشان از افزایش ۱۷ درصدی آن نسبت به سه‌ماهه اول امسال دارد. همچنین به طور کلی بدافزارهای موبایل افزایش ۲۳ درصدی در هر سه‌ماهه نسبت به سه‌ماه اول داشته‌اند که این میزان نسبت به سال قبل افزایش حیرت‌انگیز ۱۱۳ را تجربه کرده است.

۱

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH