بررسی بازی Modern Sniper: هدف‌گیری با نهایت دقت!

بازی‌های سه‌بعدی، مخصوصا آن‌هایی که در دسته بندی اکشن و هیجان انگیز قرار می‌گیرند، همیشه طرفداران زیادی را به خودشان اختصاص داده‌اند. علاوه بر این، بازی‌هایی که باید در آن‌ها به تیر اندازی بپردازید و دشمنان خود را بکشید، به علت هیجان بالا و همچنین محک زدن دقت و تمرکز شما، همواره مورد توجه قرار می‌گیرند. Modern Sniper یک بازی اول شخص بوده که توسط استودیو Candy Mobil ساخته شده است. این بازی، داستان یک سرباز تک‌ تیر انداز تنها را روایت می‌کند که باید در مقابل انبوهی از دشمنان قرار بگبرد و سعی داشته باشد با کشتن آن‌ها، در طول حالت داستانی بازی پیشرفت کند و پول و اسلحه به دست بیاورد.

Screenshot_2016-08-29-13-59-31

با شروع بازی و پشت سر گذاشتن بخش‌های آموزشی، باید بتوانید مراحل را یکی پس از دیگری، پشت سر گذاشته و به هدفی که قبل از انجام هر مرحله به شما نمایش داده می‌شود، دست پیدا کنید. ماموریت‌ها، داستان خاصی را دنبال نمی‌کنند ولی هم از لحاظ گرافیکی و هم از لحاظ طراحی محیط‌ها و شخصیت‌های منفی موجود، از سطح نسبتا خوبی برخوردار هستند. البته لازم به ذکر است یکی از ویژگی‌های بازی‌های اکشن و تیر اندازی، کیفیت بالای آن‌هاست. ولی باید به این موضوع نیز اشاره داشته باشیم که بیشتر بازی‌های این سبک، حجم بالایی دارند. شاید بتوان Modern Sniper را به عنوان یک شاهکار در این زمینه در نظر گرفت. این بازی تنها ۱۰.۸ مگابایت حجم دارد و این قابلیت را می‌دهد که بتوان بر روی هر گوشی (حتی تلفن‌های هوشمند پایین رده) از بازی کردن با آن لذت برد.

Screenshot_2016-08-29-14-01-26

یکی دیگر از ویزگی‌های مثبت بازی، تنوع در اسلحه‌هاست. با بالا رفتن سطح تیراندازی شما، دشمنان هم به مراتب قوی‌تر می‌شوند. لذا نیاز خواهید داشت به سلاح خود امکاناتی اضافه کنید تا بتوانید بهتر به نبرد با خلافکاران شهری بپردازید. پس از هر مرحله، ویژگی‌های جدیدی برای اسنایپر شما در دسترس قرار خواهد گرفت که با بهره گیری از آن‌ها، قادر خواهید بود کارکرد اسلحه خود را بهبود ببخشید. بازی طوری طراحی شده است که گلوله‌ها، به صورت محدود در اختیار تک تیر انداز قرار می‌گیرند و در صورتی که نیاز به گلوله بیشتری داشته باشید، باید آن‌ها را از فروشگاه خریداری نمایید. همچنین می‌توانید به منظور این که در مقابل تیرهایی که دشمنان‌تان به سمت شما شلیک می‌کنند مقاومت بهتری داشته باشید، از جلیقه ضد گلوله استفاده کنید.

Screenshot_2016-08-29-14-00-41

علاوه بر سلاح، خود سرباز تک تیر انداز هم قابل ارتقا خواهد بود. برای این که با چالش بیشتری رو‌به‌رو شوید، سازندگان بازی سعی کرده‌اند کار را اندکی برای شما سخت کنند! تیر انداز در ابتدای بازی، لرزش دست زیادی دارد که نشان دهنده تجربه کم و تازه کار بودن اوست. با جمع کردن پول‌هایی که از پیروزی در مراحل مختلف به دست می‌آورید، خواهید توانست قابلیت‌های تیر اندازی خود را افزایش داده و او را تبدیل به یک فرد حرفه‌ای کنید. علاوه بر این، شخصیت شما در پایان هر مرحله که پشت سر می‌گذارید، مقداری انرژی از دست می‌دهد. لذا برای انجام ماموریت‌ها، گاهی نیاز دارید که به سرباز خود استراحت دهید تا بتواند انرژی از دست رفته را بازیابی کند.

هر چه مراحل را در زمان کمتر به پایان برسانید، می‌توانید امتیاز بالاتری کسب کرده و پول بیشتری بدست آورید. همچنین اگر دشمنان را Head Shot کنید، خواهید توانست مهارت خود را افزایش داده و جایزه بگیرید.

Screenshot_2016-08-29-16-37-54

هر چقدر سازندگان بازی سعی کرده‌اند گیم‌پلی و فضاهایی که شخصیت در آن‌ها قرار می‌گیرد را به خوبی طراحی کنند، در زمینه صدا و موسیقی بازی ضعیف عمل کرده‌اند. صداها تنوع و جذابیت خاصی ندارند و به نظر، نقشی در هیجان انگیز شدن بازی ایفا نمی‌کنند.

شاید بتوان اصلی‌ترین نقطه ضعف بازی را، ضعف در طراحی شخصیت اصلی داستان دانست. شما مجبور هستید در مکانی ثابت قرار بگیرید و به تیر اندازی بپردازید. هیچ حرکتی برای جذاب کردن بازی در نظر گرفته نشده است. سرباز شما حتی قابلیت تغیر مکان یا کاور گرفتن برای هدف گیری بهتر را نداشته و این مسئله، ممکن است باعث شود بازی پس از مدتی، آن جذابیت ابتدایی را نداشته باشد و به یک امر حوصله سر بر تبدیل شود. علاوه بر این، حرکات دشمنان نیز بسیار ساده است و خلاقیت زیادی در طراحی آن به خرج داده نشده است. همچنین طراحی چهره آن‌ها هم شباهت زیادی به یکدیگر دارد. تبلیغات موجود در بازی یکی دیگر از مشکلات اصلی است. همه این موارد، دست به دست یکدیگر می‌دهند که Modern Sniper نتواند شما را به هیجان بیاورد و شاید تصمیم بگیرد پس از مدتی، بازی را از روی دستگاه‌تان حذف کنید البته امیدواریم در آپدیت‌های بعدی این مشکلات نیز رفع شود.

می‌توانید این بازی را از کافه بازار دانلود نمایید.

bazar-logo

9 در مورد “بررسی بازی Modern Sniper: هدف‌گیری با نهایت دقت!”

  1. سلام ببخشید واسه Pc بجز کالاف دیوتی واسنایپرالیت یه بازی تک تیر اندازی با کیفیت و مدرن وامروزی چی چیزایی هست ممنون؟

  2. سلام بچه ها من توقسمت بگم پارت بگم لول بگم نمیدونم چی بگم توقسمت۱۲مرحله ی اولش موندم که چجوری رد بشم به محض اینکه شلیک میکنم حالا بخوره به هدف بمیره نمیره یااصلا بهش نخوره بازی بسته میشه،مث قسمتی که میمیری ودوباره بایدازنوهمون مرحله رو شروع کنی کسی میتونه کمکم کنه رد بشم ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

  3. انصافا Modern combat 4 و Brothers in arms3 از این خیلی بهتر هستند ولی خب حجمشون هم زیاده در برابر گرافیک خوبشون.
    مدرن با دیتا حدود ۲ گیگ و برادر ها هم با دیتا حدود ۸۰۰ مگابایت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH