معرفی اپلیکیشن Xender: ابزاری مناسب جهت انتقال فایل‌های حجیم!

راه‌های مختلفی جهت انتقال و یا به اشتراک گذاری فایل‌های موجود بر روی کامپیوتر و گوشی وجود دارد. یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال آهسته‌ترین آن‌ها، انتقال فایل با استفاده از بلوتوث است. البته که این روش نمی‌تواند برای منتقل کردن فایل‌ها با حجم بالا مورد استفاده واقع شود.

یکی از راه‌هایی که مدتی است برای جابه‌جایی سریع اطلاعات استفاده می‌شود، بهره بردن از ارتباط Wi-Fi است. نرم افزارهایی مانند Zapya ،Share it و Super Beam، نمونه‌هایی از این قبیل هستند که با ایجاد یک شبکه End to End در بین دو یا چند دستگاه که درخواست انتقال اطلاعات را صادر می‌کنند، می‌توانند با سرعت بالا، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.

Xender که توسط شرکت Anmobi.inc طراحی و ساخته شده است، عملکردی مشابه به برنامه‌های نام برده را از خودش به نمایش می‌گذارد. این اپلیکیشن قادر است فایل‌ها را با سرعتی ۵۰ برابر بیشتر از ارتباط بلوتوثی جا‌به‌جا نماید. علاوه بر آن، دسترسی به اپلیکیشن از طریق پلتفرم iOS، این امکان را فراهم آورده تا افرادی که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند نیز بتوانند از امکانات Xender بهره‌مند شوند. همچنین پشتیبانی از نسخه‌های مختلف ویندوز و مک توسط این اپلیکیشن، شما را قادر می‌سازد که اطلاعات را از رایانه بر روی گوشی (و بالعکس) منتقل نمایید.

رابط کاربردی آسان Xender می‌تواند به شما کمک کتد که سریع‌تر فایل‌ها، عکس‌ها، ویدیوها و آهنگ‌هایی که مایل به اشتراک گذاری‌شان هستید را با بهره‌گیری از طبقه بندی‌های گوناگون، به سرعت پیدا کرده و کار انتقال آن‌ها را انجام دهید.

xender-on-pc

از قابلیت‌های اپلیکیشن Xender می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به اینترنت و کابل USB
  • امکان ارسال تمامی اطلاعات اعم از فایل‌ها، عکس‌ها، موسیقی، فیلم‌ها و سایر موارد
  • سرعت بالا در انتقال فایل‌ها
  • قابلیت Replicate Phone‌
  • توانایی اشتراک گروهی اطلاعات تا سقف ۴ نفر
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی PC/MAC
  • پشتیبانی از زبان‌های انگلیسی (اصلی)، عربی، چینی، فرانسوی، آلمانی، هندی، اندونزیایی، ژاپنی، کره‌ای، پرتغالی، روسی، اسپانیایی
  • رابط کاربری مبتنی بر Material Design

Download ITResan (2)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH