ال‌جی بزرگترین مانیتور گیمینگ و اولترا واید دنیا را معرفی کرد

ال‌جی امروز از دو مانیتور اولترا واید ۲۱:۹ در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرد. این دو مانیتور با نام‌های ۳۸UC99 و ۳۴UC79G عرضه شده‌اند.

مدل ۳۸UC99 با ۳۸ اینچ اندازه، دارای رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ (IPS UltraWide QHD+) و بازه رنگی است که ۹۹ درصد فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این مانیتور دارای پورت USB Type-C بوده و این قابلیت را دارد که تنها با چند کلیک گزینه‌های تصویر و رنگ را تغییر داد و ذخیره کرد. این مدل همچنین از دو اسپیکر بلوتوث ۱۰ واتی بهره می‌برد که قادر به ارایه باس تا بازه ۸۵ هرتز هستند. این مانیتور بزرگترین مانیتور خمیده اولترا واید دنیاست. ۳۸UC99 با قیمت ۱۴۹۹ دلار در اواسط سپتامبر به بازار عرضه می‌شود.

این مدل نخستین مانیتور خمیده اولترا واید گیمینگ دنیا با نرخ رفرش‌ریت بالاست. نمایش رنگ‌های سیاه و سفید عالی بوده و کنتراست فوق‌العاده‌ای دارد که موجب می‌شود اجسام در محیط‌های تاریک به خوبی نشان داده شوند. Dynamic Action Sync نیز موجب می‌شود تا لگ‌ها را کاهش داده و دیگر هنگام اجرای بازی‌ها تصاویر با تاخیر به نمایش در نیایند. همچنین این مدل از AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند.

۳۴UC79G یک مانیتور ۳۴ اینچ بوده که با ۵۹۹ دلار، قیمت کمتری نسبت به مدل پیشین داشته و در نوامبر عرضه می‌شود. ال‌جی می‌گوید که این مانیتور برای گیمرها مناسب بوده و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز دارد. این مانیتور همچنین از تکنولوژی FreeSync بهره می‌برد.

LG-Ultrawide-Monitors

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH