قیمت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مشخص شد

مانند همیشه اخبار و اطلاعات زیادی از نسخه‌های جدید آیفون منتشر شده است. اجماع کلی این است که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، چندان تفاوتی با مدل‌های پیشین ندارند و تغییرات در این دو نسخه به بهبوده‌های جزیی محدود می‌ماند. بنظر می‌رسد که اپل حجم حافظه داخلی مدل پایه را به ۳۲ گیگابایت افزایش داده که این نیز تغییر مثبتی محسوب می‌شود، چون اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها حجم زیادی از حافظه را به خود اختصاص می‌دهند.

اما این تغییرات چه تاثیری بر قیمت این گوشی محبوب دارد؟ تا به‌حال اطلاعات چندانی از قیمت آیفون‌ ۷ و ۷ پلاس در دسترس نبود. اما حالا منابع چینی قیمت‌ها را منتشر کرده‌اند. کنفرانس اپل یک هفته دیگر برگزار می‌شود و در این کنفرانس محصولات مختلفی معرفی می‌شوند، اما رونمایی اصلی، آیفون ۷ و ۷ پلاس خواهد بود. این دو گوشی با پنج رنگ مختلف عرضه می‌شوند.

یکی از عوامل بسیار مهم برای خرید این دو گوشی قیمت آن‌هاست. یک شرکت چینی اکنون قیمت‌های آیفون‌های جدید را به شرح زیر منتشر کرده است:

آیفون ۷

  • مدل ۳۲ گیگ: ۷۹۰ دلار
  • مدل ۱۲۸ گیگ: ۹۱۰ دلار
  • مدل ۲۵۶ گیگ: ۱۰۶۰ دلار

آیفون ۷ پلاس

  • مدل ۳۲ گیگ: ۹۱۰ دلار
  • مدل ۱۲۸ گیگ: ۱۰۳۰ دلار
  • مدل ۲۵۶ گیگ: ۱۱۸۰ دلار

البته توجه داشته باشید که این اعداد از تبدیل پول چینی به دلار بدست آمده و الزاما نشان دهنده قیمت این گوشی در بازارهای دیگر نیست. قیمت آیفون در بازارهای مختلف متفاوت است.

علاوه بر اطلاعات قبلی که در مورد این گوشی منتشر شده، ظاهرا اپل قرار است که با این گوشی، ۲ ترابایت فضای ابری با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در ماه در اختیار کاربران قرار دهد. این قیمت با قیمت‌های گوگل برابر و کمی از قیمت‌های مایکروسافت بیشتر است. نکته جالب این است که این میزان فضای ابری ممکن است احتمال عرضه آیفون با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت را بیشتر کند، چون همیشه میزان فضای ابری ۸ برابر حافظه داخلی آیفون بوده است. در نتیجه با ۲ ترابایت فضای ابری، احتمال عرضه آیفون با ۲۵۶ گیگابایت تقویت می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH