ایسوس و رونمایی از ساعت هوشمند ZenWatch 3

ایسوس طبق سنت چند ساله خود، امروز پیش از آغاز نمایشگاه IFA برلین از نسل سوم ساعت هوشمندش با نام ZenWatch 3 رونمایی کرد. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید ور (Wear) اولین ساعت هوشمند این شرکت با نمایشگر گرد است که یک قدم بزرگ نسبت به دو نسل قبلی ZenWatch محسوب می‌شود.

asus-zenwatch-3-render-03

این مدل از فولاد ضد زنگ ۳۱۶L با درجه مربوط جواهرات ساخته شده و فقط کمی از ۱۰ میلی‌متر نازک‌تر است، ضخامتی که حتی برای یک ساعت‌ هوشمند امروزی هم باریک محسوب می‌شود. در اطراف نمایشگر آن یک حلقه به رنگ رزگلد وجود دارد که بر روی هر سه مدل با رنگ‌های بژ، نقره‌ای و رزگلد قرار گرفته است و در سمت راست آن نیز ۳ دکمه را مشاهده می‌کنید که علاوه بر طراحی زیبا، کاملا کاربردی هستند. این دستگاه با دارا بودن گواهینامه IP67 در برابر آب مقاوم است که با مجهز بودن به نرم‌افزار ردیابی تناسب اندام ZenFit کارایی خود را تکمیل می‌کند. از نظر نرم‌افزار نیز ۵۰ پوسته تصویری پس‌زمینه (Watch Face) به صورت پیش‌فرض بر روی ZenWatch 3 نصب شده که از طریق برنامه مخصوص خود برای گوشی‌های هوشمند قابل تنظیم و شخصی‌سازی هستند، همچنین ۶ پوسته مختلف برای رابط کاربری آن نیز موجود است.

asus-zenwatch-3-render-01

اگرچه ایسوس در کنفرانس خود زمان زیادی را صرف معرفی این محصول نکرد ولی به یکی از بزرگترین قسمت‌های داخلی آن یعنی پردازنده اسنپدراگون Wear 2100 اشاره کرد. این ساعت هوشمند اولین گجت پوشیدنی با این پردازنده مخصوص محسوب می‌شود که نسبت به پردازنده قدیمی اسنپدراگون ۴۰۰ استفاده شده در باقی ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور، یک تغییر و قدم بسیار بزرگ است.

ایسوس مدعی شده که این دستگاه قادر به همراهی کاربر تا ۲ روز کامل خواهد بود و همچنین به تکنولوژی “HyperCharge” مجهز است که به وسیله آن می‌توان در مدت ۱۵ دقیقه، شارژ باتری را توسط آداپتور مغناطیسی به ۶۰ درصد رساند. همانند نسل‌های قبلی، این مدل نیز به افزونه‌ای مجهز است که امکان شارژدهی بالاتر باتری تا ۴۰ درصد را برای خریدار فراهم می‌کند.

asus-zenwatch-3-render-02

با تمامی این تغییرات مثبت، ایسوس هنوز مبلغ بسیار قانع کننده ۲۲۹ یورو را طلب می‌کند، قیمتی که آن را به خوبی در راستای دو محصول قبلی قرار می‌دهد. اگرچه قیمت و جزئیات دقیق آن برای بازار آمریکا منتشر نشده ولی به نظر ما این ساعت هوشمند با مبلغ ۲۲۹ دلار برای این کشور عرضه خواهد شد.

4 در مورد “ایسوس و رونمایی از ساعت هوشمند ZenWatch 3”

  1. چقدر قشنگه کف کردم قیمتش هم به نسبت امکانات عالیه کلا با اینکه فن سونی هستم اما از ایسوس خوشم میاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH