مانیتور ۱۵ اینچی قابل حمل ایسوس می‌تواند به عنوان نمایشگر دوم در کنار لپ‌تاپ شما قرار بگیرد

امروز شرکت ایسوس درست پیش از برگزاری نمایشگاه IFA در برلین از یک مانیتور قابل حمل خاص رونمایی کرد. ZenScreen MB16AC نام این مانیتور ۱۵.۶ اینچی است که می‌توان آن را به راحتی با خود حمل کرده و در کنار نمایشگر لپ‌تاپ یا PC از آن بهره برد. این مانیتور کمتر از ۱ کیلوگرم وزن داشته و ضخامتی معادل ۸ میلی‌متر دارد. ایسوس ادعا کرده این روشن‌ترین و باریک‌ترین صفحه نمایش قابل حمل و Full HD دنیاست.

این مانیتور، با استفاده از یک پورت USB Type C به سایر دستگاه‌ها وصل می‌شود. علاوه بر این‌ها، می‌توانید از یک تبدیل مخصوص برای متصل کردن آن به دستگاه‌هایی که از Type C پشتیبانی نمی‌کنند، استفاده نمایید. همچنین باید اشاره کرد صفحه نمایش، حاشیه ۶.۵ میلی‌متری دارد که می‌تواند در کنار مانیتور اصلی لپ‌تاپ شما، جلوه خیلی زیبایی داشته باشد. همچنین ZenScreen، یک صفحه تاشو دارد که به شما کمک می‌کند مانیتور را در وضعیت افقی یا عمودی قرار دهید و به راحتی با آن کار کنید. اگر هم علاقه‌ای به استفاده از صفحه نگهدارنده ندارید، ایسوس در پایین این مانیتور، یک سوراخ تعبیه کرده که می‌توانید با وارد کردن یک خودکار، نمایشگر را به حالت عمودی نگه داشته و از آن استفاده نمایید.

ایسوس هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصول را مشخص نکرده ولی اخبار حاکی از آن است که قیمت این مانیتور، چیزی حدود ۳۰۰ دلار آمریکا خواهد بود. Asus-ZenScreen-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH