دو گوشی هواوی Ascend Mate و Ascend P2 برای بازار خاور میانه عرضه شد!

Huawei-Ascend-D2-Mate

هوآوی یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت ارتباطات و اطلاعات (ICT)، آخرین مدل از گوشی‌های هوشمند خود از سری Ascend (اَسِند) را بر مبنای استراتژی جدید “Make it Possible” به منظور گسترش جایگاهش در میان 5 برند برتر گوشی دنیا به بازار خاورمیانه ارایه نمود.

سریع‌ترین گوشی هوشمند 4G LTE دنیا Ascend P2 و بزرگترین گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش 6.1 اینچ – در زمان معرفی محصول – Ascend Mate، که بطور رسمی در کنگره جهانی موبایل و CES معرفی شده بودند در یک مراسم باشکوه در دبی به بازار خاورمیانه معرفی شدند.

جیائو جیان (Mr. Jiao Jian) مدیر عامل Huawei Device خاورمیانه عنوان کرد: ” برای اولین بار برند Ascend را جهت گروهی از گوشی‌های هوشمند هوآوی، بیش از یکسال پیش اعلام و از آن زمان تاکنون یک سری گوشی‌های مطرح که ترکیبی از قدرت و زیبایی‌اند را تحت این نام معرفی کردیم. اکنون در ادامه قدرت‌مندسازیِ بیشتر تعهد برند هوآوی در خاورمیانه بر مبنای استراتژی “Make it Possible”، ارایه Ascend Mate و Ascend P2 بازتاب اعتماد و تعهد ما مبنی بر اینکه هیچ جنبه‌ای نباید در طراحی یک گوشی هوشمند ایده آل مورد غفلت قرار گیرد، می‌باشد.

نسبت بدنه به صفحه نمایش Ascend Mate میزان ۷۳ درصد است – بلندترین صفحه نمایش گوشی در میان هم رده‌های خود (در زمان ارائه محصول) – که این ویژگی کاربر را قادر می‌سازد از مشاهده ایمیل‌ها، مطالعه ودیدن عکس، فیلم و متن نهایت لذت را ببرد.

Ascend Mate با صفحه نمایش 6.1 اینچی کیفیتی خیره کننده را با وضوح تصویر 1280 × 720 در اختیار ما قرار می‌دهد، وضوح مناسب و دقت رنگ‌های به کار رفته به همراه صفحه لمسی جادویی این محصول باعث شده که در حین استفاده لذتی وصف نا پذیر را تجربه کنیم.

با ارایه تجاربی لذت بخش و خلاقانه در زمینه سرگرمی و ارتباطات، Ascend mate  همچنین بسیار باریک و شیک است و به گونه‌ای طراحی شده که استفاده کاربر با یک دست از گوشی را با توجه به ضخامت بسیار کم 9.9 میلیمتری آن امکان پذیر ساخته است.

در ادامه اشرف فواخرجی معاون Huawei Device خاورمیانه گفت: با توجه به بیش از دو دهه موفقیت در حوزه اطلاعات و ارتباطات، تجربه فعالیت‌مان در کانال‌های توزیع، توانمندی‌های گسترده بخش تحقیق و توسعه، همراهی شرکای استراتژیک و اپراتورهای اصلی حوزه تله کام، هوآوی امروزه در حال تبدیل به برندی مطلوب برای مصرف کننده نهایی در سراسر دنیا شده است.

بیش از یک دهه است که خاورمیانه بازار کلیدی برای هوآوی محسوب می‌شود. این شرکت در ادامه فعالیتش در حوزه تله کام، در سالهای اخیر با گوشی Ascend P1 – باریک‌ترین گوشی هوشمند در زمان معرفی- و تبلت “MediaPad 10 FHD”  به بخش کالاهای الکترونیک مصرفی وارد شده است.

گسترش و توسعه هوآوی در بازار خاورمیانه به شرکت کمک کرد که در بخش کسب و کار مصرف کنندگان در سراسر دنیا، به درآمد فروش 7.7 میلیارد دلار در سال گذشته -افزایش بیش از 8 درصد در یک سال- و ارسال محصول تا 127 میلیون دستگاه، دست یابد.

هوآوی هر ساله بیش از 10 درصد از درآمد  کلی‌اش را در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می‌کند، این شرکت 16 مرکز R&D و 28 مرکز مشارکتی نوآوری در سراسر جهان دایر نموده است. تنها در سال 2012 هوآوی 4.83 میلیارد دلار – یا 13.7 درصد از کل درآمد فروش‌اش- را در برنامه‌های تحقیق و توسعه سرمایه گذاری نمود.

امروزه رده اصلی گوشی‌های هوشمند هوآوی “Ascend” به چهار سری محصول متفاوت در کلاس‌های: جوانان (Youth)، طلایی (Gold)، پلاتین (Platinum) و الماس (Diamond) گسترش یافته است که هریک از آن‌ها بسته تکنولوژی منحصربفردی را برای مشتریان مختلف و سطوح قیمتی متفاوت عرضه می‌کند.

6 در مورد “دو گوشی هواوی Ascend Mate و Ascend P2 برای بازار خاور میانه عرضه شد!”

  1. سلام خسته نباش خدمت عزیزان آیتی رسان من هواوی اسند میت خریدم ازش راضی هستم واقعن حرف نداره اما چند روزه تو فکره هواوی اسند p2هستم میخوام شما راهنمایم کنید که این بچه غوله هواوی اسند میت با هواوی اسند p2عوض کنم یا خیر؟؟ ممنون

  2. سلام دوباره
    به نظر شما حدودا کی وارد بازار میشه و کدومش بهتره و حدود قیمت چقدره؟ طبیعتا بالای 1000000 تومن باید باشه ولی آیا 1300000 بیشتر هست؟
    ممنون

  3. چه عجب، هنوز حالا قصد ارائه این گوشی ها رو داره فکر کنم 10 ماه پیش معرفی شدند البته هر چند که فعلا ها هم وارد کشور نخواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH