اکسپریا UL معرفی شد!

urlامروز تلفن هوشمند تازه سونی با نام اکسپریا UL، توسط اپراتور ژاپنی KDDi معرفی شد. اکسپریا یو ال، همانند اکسپریا زد، به یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی مجهز گردیده است و این اسمارت فون اکسپریایی نام، با دارا بودن استانداردهای لازم، می‌تواند از نفوذ آب و گرد و خاک به درون خودش جلوگیری نماید!

اکسپریا یو ال به یک پردازنده چهار هسته‌ای با ظرفیت 1.5 گیگاهرتز برای هر هسته مجهز گردیده و با دارا بودن یک چیپ گرافیکی آدرنو 320 و یک رم 2 گیگابایتی عزم راسخ خود را برای تصاحب بازار ژاپن به اثبات رسانده است. این تازه نفس با بهره گیری از یک لتز 13 مگاپیکسلی نوید ضبط تصاویری با کیفیت را به شما داده و قادر است تا به صورت فول اچ‌دی فیلم‌برداری نماید. همچنین سونی اکسپریا یو ال را به یک دکمه فیزیکی برای عکاسی تجهیز نموده تا به نوعی اکسپریا یو ال را از سایر تلفن ‌ای هوشمندش متمایز گرداند!

این اسمارت فون با بهره گیری از امکاناتی نظیر NFC ،DLNA و پشتیبانی از سرویس کیف پول همراه Felica با تجهیز به نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید ملقب به جلی بین، در 25 ماه می توسط اپراتور ژاپنی KDDi به فروش رسانده می‌شود.

5 در مورد “اکسپریا UL معرفی شد!”

  1. james.sirius.potter

    ای بابا ! این سونی چرا این قدر گوشی هاشو داره شبیه هم می زنه ؟؟ همه 5 اینچی ! همه ضد آب ! حداقل مدلشو یکم عوض کنه…

  2. ایمان عزیزی

    خب به همین راحتی هم نیست که یه کپانی پلتفرم گوشیشو عوض کنه. معمولا ساخت گوشی های شبیه به هم بخاطر صرفه جویی در وقت و هزینه ست . بهتره این گوشی های شبیه به هم رو یک جور آپشن گوشی اصلی ببینیم.مثلا یک گوشی به عنوان پرچم دار معرفی میشه بعد چند گوشی با امکانات کمتر و مناسب با علایق شخصی افراد تولید میشه.دو سیم کارته بودن ، نمایشگر کوچکتر و خوش دست بودن، امکانات کمتر و مقتصدانه تر بودن و…! این بد نیست ! این یک سیستم خوب برای رسیدن به آرزوی داشتن گوشی ایده آل شماست. (کارخونه گوشی رو با سفارش شما تولید میکنه)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH