تماشا کنید: ویدیو اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه سونی در نمایشگاه IFA 2016

پس از اتمام کنفرانس سونی و معرفی محصولات جدید در نمایشگاه IFA 2016 برلین، این شرکت تولیدات خود را در غرفه‌ مخصوصی برای بازدید عموم قرار داد و ما توانستیم زمانی را صرف کار کردن با این دستگاه‌ها کنیم. این غول تکنولوژی، گوشی‌های هوشمند جدید خود، واکمن، تلویزیون‌ ۴K و چندین محصول دیگر را در سالن مربوطه ارایه کرده است.

حال قصد داریم تا شما عزیزان را با غرفه سونی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

photo_2016-09-03_10-14-30

گوشی‌های هوشمند

Xperia XZ 9

مسلما جذاب‌ترین بخش مربوط به محصولات سونی را گوشی‌های هوشمند آن تشکیل می‌دهند. اکسپریا XZ به عنوان جدیدترین پرچمدار سونی با نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی شد که آن را می‌توان یک دستگاه شایسته، قدرتمند و زیبا نامید که حتما مورد پسند علاقمندان به این برند ژاپنی قرار خواهد گرفت. دوربین ۲۳ مگاپیسلی آن با فوکوس لیزری سعی در بهبود کیفیت تصاویر خروجی دارد که تا زمان عرضه نهایی نمی‌توان نظر قطعی خود را اعلام کنیم. برای آشنایی بیشتر با اکسپریا XZ، می‌توانید ویدیو‌ نگاه نزدیک و اختصاصی آی‌تی‌رسان به این مدل را مشاهده کنید.

Xperia XZ 1

بعد از معرفی ۳ دستگاه از سری کامپکت توسط سونی، حال شاهد رونمایی از مدل X کامپکت هستیم، گوشی هوشمندی که شاهد برخی سنت‌ شکنی‌هاست. سونی بر خلاف دستگاه کامپکت قبلی، در X کامپکت از پردازنده مشابه اکسپریا XZ استفاده نکرده و تنها به پردازنده اسنپدراگون ۶۵۰ بسنده کرده ولی میزان رم و حافظه داخلی همانند XZ به ترتیب ۳ و ۳۲ گیگابایت باقی مانده است. نمایشگر ۴.۶ اینچی آن رزولوشن تقریبا کم ۷۲۰p دارد که با توجه به باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری باید شاهد شارژدهی خوب باتری آن باشیم.

photo_2016-09-03_10-18-07

خوشبختانه سونی تغییری در دوربین این مدل ایجاد نکرده و آن را به دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با لرزشگیر ۵ محوره مجهز کرده که برای این گوشی یک برگ برنده محسوب می‌شود و کاربران زیادی را جذب خود خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با X کامپکت، ویدیو نگاه نزدیک و اختصاصی آی‌تی‌رسان را ببینید.

واکمن

photo_2016-09-03_10-14-14نزدیک به ۳۷ سال از عرضه اولین مدل واکمن می‌گذرد و این شرکت هر ساله با معرفی محصولات جذاب و پرقدرت هنوز به دوستداران موسیقی وفادار مانده و برای آن‌ها ارزش قائل است. شاید با خود بگویید که چرا سونی با وجود گسترش گوشی‌های هوشمند که همگی از امکان پخش موسیقی برخوردارند همچنان در حال معرفی مدل‌های جدید واکمن است، البته گفته شما کاملا درست است ولی تا زمانی که با این دستگاه‌های زیبا و کوچک کار نکرده‌اید نمی‌توانید نظر قطعی خود را بیان کنید. سونی از آخرین تکنولوژی‌ها و بهترین قطعات خود در این محصولات استفاده کرده که در مدلی با رنگ مسی و آلیاژ خاص خود، حسرت را به دل دوستداران موسیقی باقی می‌گذارد!

photo_2016-09-03_10-13-53قطعا هیچ پلیری بدون هدفون عالی، کارایی اصلی خود را نشان نمی‌دهد و به این منظور این شرکت ژاپنی از ۲ هدفون جدید رونمایی کرده که مدل MDR-1000X با قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و با پشتیبانی از تکنولوژی Hi-Res کیفیت بالایی خواهد داشت.
photo_2016-09-03_10-13-59

علاوه بر هدفون بالا، سونی یک مدل دیگر به نام  MDR-Z1R را برای Signature Series در نظر گرفته که این هدفون دارای گنبد ۷۰ میلی‌متری ساخته شده از منیزیم و دارای درایور HD است که گسترده‌ترین پاسخ فرکانسی ممکن را دارد. این هدفون دارای یک دیافراگم LCP پوشیده از آلومینیوم و مگنت قدرتمند نئودیمیومی است که ولوم بیشتر، افت سیگنال کمتر و صدای طبیعی‌تر را تضمین می‌کند. مطمئن باشید که با خرید این واکمن و هدفون مخصوص آن دیگر رغبتی به گوشی دادن موسیقی با گوشی هوشمند خود نخواهید داشت! البته این مسئله فقط برای عاشقان موسیقی صدق می‌کند.

 

photo_2016-09-03_10-13-50

محصولات دیگر

photo_2016-09-03_10-14-09

سونی علاوه بر معرفی محصولات بالا دستگاهی دیگر را شامل تلویزیون از سری XD93 با رزولوشن ۴K و پشتیبانی از فناوری HDR را در دید عموم قرار داد، این دستگاه بسیار زیبا و باریک، کیفیت خارق‌العاده‌ای دارد که همراه با تراشه X1، میزان کنتراست و شفافیت نمایشگر افزایش و بهبود قابل توجهی می‌یابد. در این غرفه با اسپیکرهای کوچکی روبرو شدیم که وعده کیفیت بالا و عمق صدای خوب را به کاربران می‌دهد و باید برای آزمایش آن تا عرضه نهایی و رسیدن آن به آزمایشگاه آی‌تی‌رسان صبر کنیم. شما را به مشاهده تصاویر اختصاصی بیشتر از این غرفه دعوت می‌کنیم.

در ادامه می‌توانید ویدیو اختصاصی مربوط به این غرفه را تماشا کنید:

5 در مورد “تماشا کنید: ویدیو اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه سونی در نمایشگاه IFA 2016”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH