تصاویری از نسخه ۲۵۶ گیگابایتی اپل آیفون ۷

کمتر از یک هفته به رونمایی از آیفون ۷ باقی مانده و تا بحال اطلاعات زیادی از آن منتشر شده است. برخی از این اخبار، نشان می‌داد که آیفون با یک جفت EarPod و کانکتور لایتنینگ عرضه می‌شود. حتی یک آداپتور جک ۳.۵ میلی‌متری به لایتنینگ نیز دیده میشد. زمانی که می‌خواهید از EarPod در محصول دیگری استفاده کنید، می‌توانید از این آداپتور بهره بگیرید.

امروز نیز تصاویری منتشر شده که بسته‌بندی آیفون ۷ را نشان می‌دهد. اگر این تصاویر درست باشد،‌ نشان می‌دهند که آیفون ۴.۷ اینچی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. این تصاویر همچنین خبر از AirPod‌های وایرلس می‌دهند. اما چیزی که در این تصاویر وجود ندارد، تبدیل آداپتور لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی‌متری است.

اوایل امسال گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد اپل بر روی گوشی‌های وایرلس کار می‌کند و قرار است که با آیفون ۲۰۱۶ معرفی شوند. این گوشی‌ها، AirPod نامیده می‌شدند.

البته چند نکته را می‌توان ذکر کرد. اول اینکه در پشت جعبه، برچسب دیده می‌شود. اپل با آیفون ۶ استفاده از برچسپ را متوقف کرد و همه چیز را روی جعبه چاپ می‌کند. دوم اینکه در بسته‌بندی محصولات فعلی اپل، نام محصول با حروف درشت دیده نمی‌شود، چیزی که در اینجا وجود دارد.

چند روز دیگر، هر دو آیفون رونمایی می‌شوند و پیش‌فروش آنها دو روز بعد از رونمایی آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH