گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه ایسر در نمایشگاه IFA

کمپانی ایسر امسال در نمایشگاه IFA حسابی با دستان پر حضور پیدا کرده بود و یکی از غرفه‌های هیجانی موجود در نمایشگاه امسال محسوب می‌شد. خوشبختانه با حضور آی‌تی‌رسان در این نمایشگاه موفق شدیم تا یک تور مجازی در غرفه این کمپانی موفق برای‌ شما عزیزان برپا کنیم. پس همراه ما باشید.

acer-tour-13

با ورود به غرفه اولین چیزی که به چشم می‌آید، بخش قرارگیری لپ‌تاپ‌هاست. کمپانی ایسر امسال با معرفی Swift 7،Predator 21 X ،Spin 7 و کروم‌بوک R 13 اوج قدرت‌نمایی خودش را در زمینه تولید و ساخت نوت‌بوک به رخ همگان کشید. لپ‌تاپ Swift 7 را با ضخامت ۹.۹۸ میلی‌متری بعنوان نازک‌ترین لپ‌تاپ دنیا معرفی کرد. کمی آن‌ طرف‌تر Spin 7 قرار گرفته که شباهت زیادی به Swift 7 داشته اما قابلیت تا شدن ۳۶۰ درجه‌ای هم دارد. Predator 21 X هم با تمرکز بر دنیای گیم، همراه یک نمایشگر منحنی حضور دارد. اما این پایان معرفی نوت‌بوک‌های ایسر نیست و این کمپانی از یک کروم‌بوک ۱۳.۳ اینچی که قابلیت تبدیل شدن به تبلت را نیز دارد، پرده برداری کرده است. این‌جاست که قدرت‌ ایسر به چشم می‌آید.acer-tour-28 acer-tour-29

acer-tour-2 acer-tour-6
کمی آن طرف‌تر که می‌رویم تبلت جدید ۷ اینچی این کمپانی دیده می‌شود. این تبلت که Iconia Talk S نامیده شده از سیمکارت و همچنین LTE هم ساپورت می‌کند. تولیدات تبلت این کمپانی همیشه جزیی از بهترین‌ها بوده و با قیمت گذاری مناسب ایسر، این مدل هم می‌تواند انتخاب بسیاری از کاربران باشد.

acer-tour-16 acer-tour-17

در کنار Iconia Talk S دو گوشی تازه معرفی شده ایسر با نام‌های Liquid Z6 و Z6 Plus قرار گرفته‌اند. این دو هندست که بعنوان میان‌رده به بازار عرضه خواهند شد، با قیمت‌های ۱۳۰ و ۲۸۰ دلار برای فروش موجود خواهند بود. شاید این دو گوشی از هیجان‌انگیزترین هندست‌های موجود بازار نباشند، اما با این قیمت گذاری مناسب، ارزش خرید بالایی دارند. در انتهای غرفه ایسر هم دو محصول تازه معرفی شده دیگر قرار گرفته است. مانیتور Predator Z271T با صفحه نمایش منحنی که در دو اندازه ۲۴.۵ و ۲۷ اینچ برای فروش در دسترس خواهند بود و همچنین عینک واقعیت مجازی StarVR که آن را با همکاری Starbreeze و IMAX ساخته است.

acer-tour-25

acer-tour-14

به طور کل محصولات تازه معرفی شده ایسر را از هیجانی‌ترین‌های IFA می‌دانیم، چرا که نوآوری‌های بی‌شماری در تک‌تک محصولات موجود در غرفه، مشاهده می‌گردد.

در ادامه می‌توانید تصاویری از محیط غرفه کمپانی ایسر را مشاهده کنید.

2 در مورد “گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه ایسر در نمایشگاه IFA”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH