لنوو رسما از اسمارت فون‌های A Plus و Vibe P2 پرده برداشت!

امسال لنوو دست پر به برلین آمده و محصولات مختلفی را در نمایشگاه IFA در دید عموم قرار داده است، در چند روز اخیر این کمپانی سه گوشی از خانواده K6 رونمایی کرد، حال دو گوشی لنوو A Plus و لنوو Vibe P2 را هم معرفی کرده که از نظر قیمت و قدرت در رده‌های مختلف قرار می‌گیرند. گوشی A Plus یک رده پایین ارزان قیمت است که ساخته شده تا صرفا تجربه داشتن یک گوشی هوشمند را القا کند ولی Vibe P2 یک محصول میان‌رده بوده که از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است.

vibe-a-plus

لنوو A Plus صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی با رزولوشن پایین ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل دارد و برای پردازش از چیپست مدیاتک MT6580 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز و رم ۱ گیگابایتی استفاده می‌کند و حافظه داخلی آن هم ۸ گیگابایت است؛ دوربین اصلی این مدل ۵ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED است و برای دوربین سلفی نیز شاهد یک نمونه ۲ مگاپیکسلی هستیم. ظرفیت باتری این گوشی تنها ۲۰۰۰ میلی آمپر است که در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های رده پایین موجود در بازار کم است. خوشبختانه لنوو در کنار تمام سخاوتی که در تولید این گوشی به خرج داده، امکان افزودن حافظه میکرو SD و پشتیبانی از ۴G را هم به کاربران داده است. A Plus فعلا با قیمت ۶۹ یورو (۷۷ دلار) برای نسخه تک سیم و ۷۹ یورو (۸۸ دلار) برای نسخه دو سیم در اروپا عرضه شده است.

vibe-p2-official

اما Vibe P2 جانشینی شایسته برای نسل قبلی خود، Vibe P1 است که بار دیگر با ظرفیت بالای خود توجه همه را جلب کرده است. نسل قبلی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مجهز بود و P2 با اندکی افزایش ۵۱۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد.

لنوو Vibe P2 به اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز است که جایگزین اسنپدراگون ۶۱۵ نسل قبل شده. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی این گوشی از رزولوشن FHD برخوردار است که تراکم پیکسلی آن ۴۰۱ پیکسل بر هر اینچ است. نسخه اصلی این گوشی به رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده اما لنوو اعلام کرده که این گوشی در چین با ۴ گیگابایت رم و حافظه ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.

The-Lenovo-P2-in-pictures(5)

بر خلاف خانواده K6 که سنسور اسکنر اثر انگشت آن‌ها در پشت گوشی قرار داشت،‌ لنوو این سنسور را در در جلوی گوشی قرار داده است. در دوربین اصلی از لنز ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی استفاده شده و دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسلی است.

اگر موتو Z Play را هم جز گوشی‌های لنوو بدانیم، بنابراین این کمپانی چینی با ۶ گوشی پا به آلمان گذاشته که ویژگی‌های متفاوتی دارند و رده‌های مختلفی از بازار را هدف گرفته‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH