اپل پتنت آیفون شیشه‌ای را به ثبت رساند

اتفاقات و شایعات پیرامون آیفون اپل در سال جاری، مانند سال‌های قبل نیست و از هیجان کمتری برخوردار است. دلایل زیادی می‌تواند باعث این اتفاق شود. یکی از این دلایل را می‌توان اشباع شدن بازار تلفن‌های هوشمند دانست و به همین دلیل، کاربران با اتفاقات جدید، کمتر از گذشته شگفت‌زده می‌شوند. همچنین طراحی آیفون نیز تغییری نکرده است و این موضوع سبب شده تا علاقمندان کمتری به دنبال اخبار این محصول باشند.

در هر حال، آیفونی که قرار است در سال ۲۰۱۷ معرفی شود، طبق شایعات، از طراحی جدیدی برخوردار بوده و از ویژگی‌هایی مانند بدنه تمام شیشه‌ای برخوردار است. آیا این موضوع برای شما غیر قابل باور است؟! با تکیه بر پتنت جدیدی که توسط کمپانی اپل برای آیفون‌ها به ثبت رسیده است، این شایعات آنچنان هم غیر قابل باور نیستند.

این پتنت به سال ۲۰۱۵ و زمانی که هیچگونه صحبتی در مورد آیفون با بدنه شیشه‌ای در میان نبود، برمی‌گردد. بر اساس پتنت آیفون که به تازگی توسط اپل ثبت شده، نحوه تولید این دیوایس با بدنه کاملا شیشه‌ای را شرح می‌دهد.

بر اساس این پتنت، نمی‌توان کاملا امیدوار بود که آیفون سال ۲۰۱۷ دارای بدنه شیشه‌ای باشد. اما از کمپانی اپل هیچ چیز بعید نیست و ما نیز باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شایعات و اخبار، تا چه حد به واقعیت نزدیک است.

apple-patent-glass

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH