ال‌جی ساختار ماژولار گوشی‌های خود را در G6 هم به کار خواهد گرفت

LG-V20-Unveiled-3

امروز ال‌جی از دومین پرچم‌دار خود با نام V20 پرده برداشت، فبلتی فلزی که مانند G5 کلید ضامن را داشت اما خبری از ساختار ماژولار نبود. خیلی زود بسیاری از افراد نتیجه گرفتند که به دلیل فروش پایین‌تر از حد انتظار G5، ال‌جی از ادامه تولید گوشی‌های ماژولار منصرف شده است.

اما Ken Hong، سخنگوی ال‌جی سعی کرد تا پیش از انتشار حواشی بیشتر، از شایعات جلوگیری کند. طبق آن چه او می‌گوید، زمانی که G5 رونمایی می‌شد طراحی ال‌جی V20 در مراحل آخر خود بود و میزان فروش G5 تاثیر بسیار اندکی در شکل نهایی V20 داشته است. ظاهرا این کمپانی از اول قصد نداشته برای این فبلت ساختاری ماژولار، مانند آن چه در G5 دیدیم را در نظر بگیرد.

علاوه بر این، آقای هنگ اعلام کرد که این کمپانی باز هم روی طراحی ماژول‌ها برای پرچم‌دار سال بعد خود، G6 ادامه می‌دهد. از سخنان هنگ این طور برداشت می‌شود که ال‌جی علاوه بر ادامه راهی که با معرفی G5 آغاز کرده بود، قصد دارد تا ماژول‌های بیشتری را هم توسعه دهد تا محصولات بعدی را کاربردی‌تر کرده و ناکامی G5 را جبران کند.

androidpit-lg-g5-3-w782

2 در مورد “ال‌جی ساختار ماژولار گوشی‌های خود را در G6 هم به کار خواهد گرفت”

  1. طراحی رو به مدرن بدون پیش میره و اگه تو سبک های طراحی جدید و مدرن امروزی در همه وسایل زندگی دیده باشید همه چی رو به ساده شدن پیش میره. طراحا سعی میکنن تا اونجا که میتونن از طراحی مینیمالیست و خلوت استفاده کنن. بدون پیچیدگی و زرق و برق های الکی. خوب که نگاه کنیم می بینیم G5 نسبت به سری های قبل طراحی ساده و بی تکلف تری داره و به همون نسبت V20 نسبت به V10. احتمالا این نوع طراحی تو مدل های میان رده هم اعمال میشه تا فروش بیشتری داشته باشه.

  2. من طراحی قبلی سری جی رو بیشتر دوست داشتم..گویا واسه ال جی سخته برگرده به طراحی قبل چون با این کار یه جور ضعف از خودش نشون داده پس با حفظ همین طراحی سعی میکنه کاربردی ترش بکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH