برند لومیا از فروشگاه آنلاین مایکروسافت در آمریکا حذف شد

مایکروسافت در سکوت کامل دسته محصولات لومیا را از فروشگاه آنلاین خود در آمریکا حذف کرد و به جای آن یک لینک به فروشگاه آموزشی مایکروسافت قرار داد. اما اطلاعات محصولات لومیا همچنان در بخش دستگاه‌های زیر مجموعه ویندوزفون در صفحه اصلی فروشگاه این کمپانی موجود است.

هنوز مشخص نیست به چه علت و در چه زمانی این تغییر اتفاق افتاده است، اما حدس می‌زنیم که مایکروسافت در روزهای بین ۶ تا ۱۱ آکوست دست به چنین اقدامی زده است. با این حال فروشگاه آنلاین مایکروسافت در انگلستان همچنان دسته بندی “All Windows Phone” را در صفحه اول خود قرار داده است.

مشخص نیست که دقیقا چه قرار است بر سر برند لومیا بیاید، اما شایعات قبلی نشان از آینده خوبی برای لومیا ندارند. حذف بی سر و صدای تب لومیا از فروشگاه آنلاین مایکروسافت در آمریکا می‌تواند به معنای تصمیم مایکروسافت بر توقف تولید محصولات این برند باشد. زیرا پیش‌تر این شرکت اعلام کرده بود که از این پس بر روی گوشی‌های متناسب با کاربران تجاری و کسب و کارها تمرکز می‌کند و مدت‌هاست زمزمه‌ها و شایعاتی از توسعه یک تلفن قدرتمند مجهز به ویندوز ۱۰ با برند جدید سرفیس فون به گوش می‌رسد.

۳۹۸۲۱

1 در مورد “برند لومیا از فروشگاه آنلاین مایکروسافت در آمریکا حذف شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH