آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با گلکسی TAB A 2016

تا امروز شایعات و تصاویری زیادی از سامسونگ گلکسی Tab A 2016 در اینترنت منتشر شده‌اند و براساس آن‌ها، گلکسی تب جدید به قلمی مشابه S Pen استفاده شده در گلکسی نوت ۷ مجهز است. گزارشات قبلی به یکسان بودن طراحی آن با گلکسی تب A 10.1 اشاره داشتند، البته این مدل با شماره SM-P580 از قلم S Pen بهره می‌برد. حدود یک هفته پیش تصاویر باکیفیتی از گلکسی تب A جدید فاش شده بودند ولی عکس‌های جدید، امکان مشاهده تمامی قسمت‌های این دستگاه را فراهم می‌کنند.

تصاویری که به‌تازگی منتشر شده‌اند بیشتر شباهت به رندرهای رسمی مورد استفاده شرکت‌ها برای معرفی رسمی یک دستگاه جدید دارند، بنابراین ما انتظار داریم که سامسونگ به زودی از این تبلت رونمایی کند. اگر شما اخبار مرتبط به این مدل را تا امروز دنبال نکرده‌اید، ویژگی‌های آن را به اختصار برای شما بیان خواهیم کرد. همانگونه که از نام آن مشخص است این دستگاه به نمایشگر ۱۰.۱ مجهز است و همچنین سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب شده بر روی آن اندروید مارشملو خواهد بود و براساس نظر ما سامسونگ باید بعد از عرضه، بروزرسانی اندروید نوقا را برای این دستگاه ارایه کند.

پردازنده تقریبا قدرتمند اگزینوس ۷۸۷۰ با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت با امکان افزودن حافظه خارجی و باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپری با همراهی یک روزه کاربر مشخصات فنی گلکسی تب A 10.1 2016 را تشکیل می‌دهند. هنوز از هدف سامسونگ برای ارایه همزمان نسخه‌های Wi-Fi و LTE و قیمت تعیین شده برای آن اطلاعی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH