سامسونگ به دارندگان نوت ۷ تا زمان دریافت مدل جایگزین، گلکسی J می‌دهد

یکی از خبر‌های مهمی که سامسونگ درباره آن اطلاع رسانی کرد، تعویض گلکسی نوت‌های معیوب با مدل جایگزین سالم بود و این کمپانی برنامه‌ای خاص برای این موضوع چیده است.

samsung-to-give-galaxy-note-7-owners-a-galaxy-j-model-until-the-new-phablets-are-launchedسامسونگ به دارندگان نوت ۷ دو حق انتخاب تعویض می‌دهد. اول این که کاربران هنگامی که نوت ۷ را تحویل می‌دهند، یک گلکسی J به‌عنوان امانت دریافت می‌کنند. این افراد می‌توانند تا زمانی که نوت جدیدشان آماده شود، از این مدل استفاده کنند. بعد از آماده شدن نسخه سالم نوت ۷، کاربر می‌بایست گلکسی جی را به کمپانی بازگرداند.

دومین انتخاب به این صورت بوده که کاربران می‌توانند نوت ۷ معیوب‌شان را با گلکسی S7 و یا S7 Edge مبادله کنند. این مبادله به صورتی بوده که کاربر می‌بایست لوازم جانبی داخل جعبه نوت را به کمپانی بازگرداند. البته این را هم در نظر بگیرید که خبرهایی مبتنی بر منفجر شدن S7 Edge در فضای اینترنت منتشر شده است. افرادی که نوت ۷ را با S7 یا S7 Edge تعویض می‌کنند، دیگر حق پشیمانی ندارند و نمی‌توانند تصمیم‌شان را تغییر دهند.

مورد مثبتی که در هر دو روش تعویض توسط سامسونگ دیده می‌شود، مبلغ ۲۵ دلاری است که توسط این کمپانی به صورت کارت هدیه و یا شارژ خط به کاربر داده می‌شود. همچنین سازمان حمایت از مصرف محصولات ایمن کشور آمریکا، تعویض نوت‌های معیوب را به تنهایی راه حل خوبی نمی‌داند و این موضوع شاید باعث بوجود آمدن تاخیر در این فرآیند گردد و تعویض نوت را به چند هفته بعد از زمان مقرر شده، موکول کند.

همچنین به این موضوع باید اشاره کنیم که خود کمپانی به کاربران این هشدار را داده است تا استفاده از نوت‌های معیوب را کنار بگذارند. بنابراین دیگر حرفی باقی نمی‌ماند و با وجود برنامه تعویض سامسونگ، دلیلی را برای نگه‌داری و استفاده از نوت‌های معیوب نمی‌بینیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH