سونی از دو دوربین اکشن جدید رونمایی کرد

سونی از دو دوربین اکشن جدید با نام‌های FDR-X3000R و HDR-AS300R رونمایی کرد. تنها تفاوتی که بین این دو دوربین وجود دارد این است که دوربین اول قابلیت فیلم‌برداری ۴K دارد و دوربین دوم تنها قابلیت فیلم‌برداری فول‌ اچ‌دی.

مهمترین ویژگی هر دو دوربین وجود لرزش‌گیر اپتیکال Balanced Optical SteadyShot است. در این تکنولوژی لنز و سنسور با یکدیگر در آمیخته‌اند و با یکدیگر حرکت می‌کنند تا تصویر بدون لرزشی داشته باشید.

هر دو دوربین به سنسور Exmor R CMOS مجهز هستند که پردازشگر تصویر BIONZ X آن را همراهی می‌کند. ویدئوی ۴K با نرخ ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و ویدئوی ۱۰۸۰p با نرخ ۵۰ مگابیت بر ثانیه ثبت می‌شوند. لنز Zeiss Tessar جدید، میزان اعوجاج را کاهش می‌دهد.

هر دو مدل در مقابل ترشحات آب مقاوم بوده و اگر Underwater Housing استفاده کنید، تا ۶۰ متر زیر آب مقاوم خواهند بود. شما می‌توانید از Live-View Remote که شبیه ساعت است، استفاده کنید. چون این دو دوربین، نمایشگر ندارند، می‌توانید از این وسیله ساعت مانند استفاده کنید که آن را دور مچ یا سه پایه یا دوربین ببندید. همه قابلیت‌های دوربین از این وسیله قابل دسترسی است و در جاهایی استفاده می‌شود که دسترسی به دوربین کمی دشوار می‌شود.

FDR-X3000 با قیمت ۴۰۰ دلار و HDR-AS300 با قیمت ۳۰۰ دلار در اواخر سپتامبر به بازارهای آمریکای شمالی عرضه می‌شوند. اگر بخواهید Live-View Remote را داشته باشید، باید ۱۵۰ دلار دیگر نیز بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH