شیائومی Mi 5s با رم ۶ گیگابایتی و اسنپدراگون ۸۲۱ در راه است!

شیائومی Mi 5s یک گوشی شبیه شیائومی Mi 5 بوده که با امکانات قدرتمندتری عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی تا پایان امسال به بازار عرضه شود. امروز منابع چینی برخی از مشخصات این گوشی را منتشر کرده‌اند. این مشخصات نشان می‌دهد که Mi 5s گوشی مسحورکننده‌ای خواهد بود.

شیائومی Mi 5s از نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با تکنولوژی Force Touch بهره می‌برد. توان پردازشی این گوشی را اسنپدراگون ۸۲۱ و جی‌پی‌یو Adreno 530 تامین می‌کند. در دپارتمان حافظه، ۶ گیگابایت رم LPDDR4 با سرعت ۱۸۶۶ مگاهرتز و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2 در کنار هم قرار می‌گیرند تا بتوان Mi 5s را یکی از قوی‌ترین اسمارت‌فون‌ها از نظر حافظه نامید. قبلا صحبت از دو نسخه دیگر نیز بود: یکی با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و دیگر با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. گرچه حافظه داخلی و رم این گوشی بالاست، اما شیائومی از دوربین نیز غافل نمانده و آن را احتمالا به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال ۴ محوره و دهانه f/1.8 مجهز می‌کند. این دوربین از فوکوس PDAF بهره می‌برد.

گوشی قدرتمند، نیاز به باتری قدرتمند دارد. به همین دلیل شیائومی این اسمارت‌فون را به باتری ۳۴۹۰ میلی‌آمپری با نسل سوم تکنولوژی شارژ سریع کوالکام مجهز کرده است. برای انتقال اطلاعات می‌توانید از USB Type-C استفاده کنید. با این همه امکانات، Mi 5s تنها ۷.۲۵ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۷ گرم وزن دارد. Mi 5s از NFC پشتیبانی می‌کند. همچنین برای افزایش امنیت می‌توانید از حسگر اثر انگشت اولترا سونیک کوالکام استفاده کنید.

مشخصات این گوشی واقعا وسوسه کننده است و اگر این مشخصات روی کاغذ به واقعیت بپیوندد، رقیب سرسختی به بازار اسمارت‌فون‌ها وارد خواهد شد که شکست آن چندان آسان نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH