از این پس می‌توانید توییت‌های طولانی‌تر ارسال کنید!

یکی از محدودیت‌های بزرگی که در شبکه‌های اجتماعی می‌توان پیدا کرد، بی‌شک محدودیت ۱۴۰ کاراکتری در توییتر است. در حالی که بسیاری از کاربران با این محدودیت موافقند، چون معتقدند باعث جلوگیری از توییت‌ها و اسپم‌های طولانی می‌شود، بسیاری از کاربران هم ناراضی هستند که چرا باید حرف دل خود را در قالب ۱۴۰ کاراکتر محدود کنند. در واقع می‌توان این محدودیت ۱۴۰ کاراکتری را یکی از نمادهای توییتر به حساب آورد.

بالاخره در ماه‌ می توییتر اعلام کرد که تغییراتی را در پلتفرم خود ایجاد خواهد کرد که منجر به افزایش میزان کاراکترهای ارسالی در هر توییت و رفع محدودیت ۱۴۰ کاراکتری خواهد شد. اما برنامه دقیق این شرکت چیست؟

تا به حال مشخص نبود که این ویژگی‌ جدید چه زمانی اجرایی می‌شود، اما  با توجه به اخباری که از رسانه‌های مختلف منتشر شده است، این تغییرات در روز ۱۹ سپتامبر، یعنی ۲۹ شهریور، در پلتفرم این شبکه اجتماعی اعمال می‌شود. برای آشنایی بیشتر شما با این تغییرات باید بگوییم که محدودیت ۱۴۰ کاراکتری همچنان پا برجاست ولی به دلیل این که کاربرانی که فایل‌های چند رسانه‌ای، مانند عکس، ویدیو، نظرسنجی و … را ضمیمه توییت‌های خود می‌کردند همیشه از این که این فایل‌ها هم جزو ۱۴۰ کاراکتر محسوب می‌شوند انتقاد داشتند، حالا و با تغییرات جدید این فایل‌ها دیگر شامل این محدودیت نخواهند شد. همچنین کاربران می‌توانند توییت‌های دیگران را Quote کنند، بدون این‌که مشمول این محدودیت شوند. با این اوصاف کاربران این شبکه اجتماعی همچنان هم مجبور به کوتاه کردن گفته‌های خود هستند، پس نباید توییتر را به خاطر اعمال این همه آزادی تحسین کرد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH