از مرورگر edge مایکروسافت استفاده کنید و پول و جایزه از این شرکت بگیرید!

از سال ۲۰۱۰ تا کنون مایکروسافت برنامه‌ جوایز موتور جستوگر خود، بینگ را آغاز کرده است؛ به این صورت که شما جستجوهای خود را از طریق موتور جستجوگر بینگ انجام می‌دهید و پس از آن می‌توانید امتیاز کسب کرده و سپس گیفت کارت‌های آمازون و استارباکس، اشتراک Hulu و جوایز دیگر را دریافت کنید.

حال مایکروسافت ابن برنامه را با نام و نشانی جدید اجرا خواهد کرد و موتور جستجوگر بینگ جای خود را به مرورگر جدید این شرکت، مایکروسافت Edge خواهد داد. مرورگری که به همراه ویندوز ۱۰ معرفی شد و در حال حاضر جانشین اینترنت اکسپلورر است.

microsoft-edge

بنابراین تا زمانی که شما از مرورگر اج استفاده نمایید (به این معنی که این مرورگر باز بوده و شما با آن به وب‌گردی بپردازید، نه این که تنها در پس زمینه دسکتاپ باز باشد)، می‌توانید امتیازات خود را برای کسب جوایز افزایش دهید.

با وجود این که ویندوز ۱۰ در حال حاضر بر روی بیش از ۳۵۰ میلیون دستگاه در حال اجراست، اما مرورگر اج چندان مورد استقبال قرار نگرفته است. طبق آمار، سهم مایکروسافت اج تنها ۴.۲ درصد از کل بازار مرورگرهاست. بنابراین مایکروسافت با چنین برنامه‌ای قصد دارد کمی کاربران را وسوسه و آن‌ها را به استفاده از مرورگر خود ترغییب کند.

microsoftedgescreenshot

اما یک نکته اساسی همچنان باقی است. با وجود این که تمرکز برنامه جوایز این بار بر روی مرورگر اج است، اما هنوز هم باید از بینگ به عنوان موتور جستجوگر اصلی خود استفاده کنید تا بتوانید امتیاز کسب نمایید و اگر جستجوگر خود را به گوگل، یاهو و یا سایرین تغییر دهید، خبری از امتیاز بیشتر نخواهد بود.

اما اگر از لحاظ امنیت و این که آیا مایکروسافت تمامی امور شما در وب را کنترل خواهد کرد تا به شما امتیاز بدهد، نگران هستید، باید بگوییم که این کمپانی اعلام کرده تنها باز بودن مرورگر اج را زیر نظر می‌گیرد و وب‌سایت‌هایی که شما استفاده می‌کنید و اطلاعاتی که وارد می‌نمایید توسط این شرکت کنترل نمی‌شود. از طرفی پیش از این که از مرورگر اج استفاده نمایید، از شما پرسیده می‌شود که تمایل دارید تا استفاده شما از مرورگر اج برای برنامه جوایز مایکروسافت کنترل شود یا خیر، بنابراین بدون اجازه شما این قابلیت فعال نخواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH