گلدیران را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

به طور حتم یکی از موثرترین و بهترین راه‌های ارتباطی با کاربران و مشتریان یک شرکت، از طریق شبکه‌های اجتماعی است که علاوه بر سادگی، سرعت بالایی نیز دارد.

شرکت گلدیران، نماینده رسمی محصولات ال‌جی در ایران و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشورمان، حضور فعالی در دو شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام داشته و از این پس می‌توانید اخبار جدیدترین محصولات ال‌جی، جشنواره‌های گوناگون با جوایز ارزشمند، کمپین‌های جذاب و ده‌ها فرصت هیجان انگیز را در شبکه‌های تلگرامی و اینستاگرامی گلدیران پی گیری کنید. گلدیران برای شبکه‌های اجتماعی خود مسابقات ویژه نیز برگزار می‌کند.

چنانچه نرم افزار تلگرام و اینستاگرام را بر روی گوشی‌های تلفن همراه یا دسکتاپ خود دارید، می‌توانید برای عضویت در اینستاگرام و گروه تلگرام گلدیران، روی لینک‌های زیر کلیک فرمایید:

عضویت در تلگرام گلدیران

عضویت در اینستاگرام گلدیران

شرکت گلدیران نماینده رسمی محصولات خانگی (ساید بای ساید، لباس‌شویی، ظرف‌شویی، یخچال، مایکروفر، جارو برقی و کولر گازی)، انواع تلویزیون‌های OLED ،LED، پلاسما و صوتی و تصویری شامل سینمای خانگی، سیستم‌های صوتی “های فای”، DVD Player، نمایشگرهای تجاری، محصولات سلامتی، روشنایی و سیستم‌های تولید برق خورشیدی شرکت ال‌جی در ایران بوده و علاوه بر ارایه محصول نهایی، راهکارهای تجاری را نیز عرضه می‌نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH