سامسونگ گلکسی S8 روز ۶ اسفند رونمایی می‌شود!

تقریبا با اطمینان خاطر می‌توانیم بگوییم که سامسونگ تا آخر سال میلادی جاری گوشی قدرتمند دیگری معرفی نمی‌کند. حتی فراخوانی گلکسی نوت ۷ نیز در این وضعیت تغییری ایجاد نمی‌کند. فصل بهار هر سال معمولا در سلطه گوشی‌های رده S سامسونگ است و احتمال تغییر این وضعیت کم است. ظاهرا قرار نیست که این وضعیت امسال تغییر کند و گلکسی S8 و S8 Edge نیز امسال در همین زمان عرضه می‌شوند.

حال به‌نظر می‌رسد که گلکسی S8 قرار است در ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ یا ۶ اسفند ۱۳۹۵ معرفی شود. سامسونگ هر سال پرچم‌داران گلکسی خود را در کنگره جهانی موبایل عرضه می‌کند. سامسونگ برای اینکه بتواند جلوی درخشیدن دیگران را در این کنگره بگیرد، معمولا پرچم‌داران خود را یک روز قبل از شروع کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌کند. از آنجایی که کنگره جهانی موبایل امسال از ۷ اسفند تا ۱۲ اسفند برگزار می‌شود،‌ پس می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ احتمالا گلکسی S8 را در ۶ اسفند رونمایی کند.

با مشکلات بوجود آمده برای سامسونگ به دلیل فراخوانی گلکسی نوت ۷، بعید است که سامسونگ رویه خود را برای گلکسی S8 تغییر دهد. آنها نه تنها نیاز دارند که کمی برند خود را بازیابی کنند، بلکه باید کمی نیز از نظر مالی خود را تقویت نمایند. فراخوانی نوت ۷ هزینه زیادی در بر دارد و کاهش سهام سامسونگ باعث شده که ارزش این شرکت در کمتر از یک هفته ۲۲ میلیارد دلار کاهش پیدا کند. این موضوع می‌تواند برای سامسونگ محرکی باشد تا یک پرچمدار قدرتمند عرضه کند. اگر سامسونگ نتواند این کار را انجام دهد، کاهش فروش بخش موبایل سامسونگ چندان دور از ذهن نخواهد بود.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

2 در مورد “سامسونگ گلکسی S8 روز ۶ اسفند رونمایی می‌شود!”

  1. من میرم دستشویی و برمیگردم میبینم سامسونگ چهارتا گوشی معرفی کرده

    البته من از گوشی های هواوی و سامسونگ خوشم میاد…مخصوصا S7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH