سمینار خبری تی‌پی‌لینک: مانند سامسونگ و اوپو به‌زودی در بازار تلفن همراه خواهیم درخشید!

صبح امروز و در سمیناری خبری که با حضور مدیران ارشد تی‌پی‌لینک در ایران و تعدادی از اصحاب رسانه برگزار شد، برنامه‌های آتی این شرکت تشریح شد.

در ابتدای این مراسم، لورنس لو، مدیر عامل ایران این شرکت گفت: تی‌پی‌لینک توسط دو برادر چینی در سال ۱۹۹۶ در شنژن چین تاسیس شد که اکنون در آستانه جشن ۲۰ سالگی این شرکت هستیم. بعد از ۲۰ سال تجربه، ما متعهد به ارایه بهترین خدمات به مشتریان خودمان هستیم. بر اساس آمار idc، تی‌پی‌لینک به عنوان برند اول دنیا در زمینه تجهیزات شبکه شناخته می‌شود. در سال ۲۰۱۵ ما بیش از ۱۵۰ میلیون قطعه را به دست مشتری رساندیم.

تعداد کارمندان تی‌پی‌لینک بالغ بر ۲۰ هزار نفر می‌شود و ۴۳ دفتر اجرایی و ۴ مرکز تحقیق و توسعه داریم. این ۴ دفتر در شنزن چین، گوانگجو، تایوان و آمریکا مستقر هستند.

ما چند سالی است که بر روی ایده اسمارت فون کار می‌کنیم و به عنوان ورودی اصلی خانه‌های هوشمند تصمیم گرفتیم که از ابتدای امسال، اسمارت فون‌های خود را نیز به بازار عرضه کنیم. همان طور که تلاش زیادی در طول ۲۰ سال گذشته داشتیم، تلاش خواهیم کرد تا در ۲۰ سال آینده نیز بهترین‌ها در حوزه خانه‌های هوشمند انجام دهیم.

پس از وی،‌ امیر مسعود رادمنش، مدیر بازاریابی تی‌پی‌لینک در ایران گفت: الان دو هفته‌ای است که لوگوی جدید ما در بازارهای جهانی لانچ شده که خیلی نسبت به قبل کاربر پسندتر است. لوگوی قبلی تی‌پی‌لینک تا حدی حالت صنعتی داشت. با توجه به فروش بیش از ۱۵۰ میلیون قطعه که بالغ بر ۴۷ درصد خانه‌های دنیا را تحت پوشش خود دارد، ما سعی کردیم از طریق لوگو و شعار شرکت، ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنیم.

پس از صحبت‌های کوتاه دو مدیر ارشد تی‌پی‌لینک، نوبت به خبرنگاران رسید تا سوالات خود را با آن‌ها و همچنین دنی لیانگ، قائم مقام تی‌پی‌لینک در خاورمیانه در میان بگذارند. در ادامه، گزیده‌ای از این صحبت‌های جالب که بیشتر در ارتباط با گوشی‌های هوشمند این کمپانی بود را می‌خوانید.
علت اصلی ورود ما به بازار گوشی‌های هوشمند، خود اسمارت فون‌ها نبوده است. از نظر ما خانه‌های هوشمند آینده، دنیای آی‌تی را می‌سازد. ما محصولات زیادی در این ارتباط داریم و تنها چیزی که در این مجموعه وجود نداشت، یک ترمینال بود که بتوان این داستان را کنترل کنیم. این یکی از دلایل اصلی ورود تی‌پی‌لینک است. در واقع ما به دلیل وجود ابزارهای زیاد در پلتفرم خانه‌های هوشمند که تولید کرده‌ایم، از اسمارت‌فون‌های خودمان برای تطابق پذیری بهتر بین این وسایل قصد داریم تا بهره بگیریم.

tplink-seminar
ما دو پلتفرم داریم که باعث می‌شود تا همه دستگاه‌ها از طریق وای‌فای، به یکدیگر متصل شوند. در اینجا برخلاف گوگل و آمازون که باعث می‌شود تا فقط دستگاه‌های خودش به این شبکه‌ها متصل شود، هدف ما همه دستگاه‌ها است. ما حتی به دنبال یک پلتفرم جامع هستیم تا نیاز به حضور اپلیکیشن‌های مختلف نباشد و به‌وسیله تنها یک اپ، تمام دستگاه‌ها با یکدیگر در ارتباط باشند.

درباره پلن اسمارت‌فون‌ها، ما دو گوشی را در نمایشگاه IFA 2016 لانچ کردیم که در زمستان امسال به بازار عرضه خواهد شد. این محصولات با بدنه فلزی و مشخصات سخت‌افزاری بالا در حد یک پرچم‌دار هستند.

در ارتباط با نحوه فروش باید بگوییم که استراتژی فروش ما فقط به‌صورت آنلاین نخواهد بود و از امروز شما می‌توانید گوشی‌ها را در سایر مارکت‌ها نیز خریداری نمایید.

تی‌پی‌لینک در مارکت موبایل بسیار جدید است، در آینده شما خواهید دید که نفوس مانند اوپو و سامسونگ در بازار خواهد درخشید.
خیلی زود است درباره آمار فروش خودمان صحبت کنیم اما فیدبکی که گرفتیم بسیار خوب بوده؛ از جمله در کشورهای آلمان، لهستان، برزیل و روسیه فعالیت خوبی داشته‌ایم. در ارتباط با فیدبک ایران که در دی‌جی‌کالا بود، پس از لانچ، گوشی ما خیلی سریع ناموجود شد و در بخش پرفروش‌های این فروشگاه، گوشی ما در رتبه نخست قرار دارد.

یکی از دلایل اصلی انتخاب فروش آنلاین، دسترسی سریع و سرعت بالا در فروش است که باعث می‌شود گوشی‌ها خیلی سریع به دست مصرف کننده برسد، ضمن آنکه ارتباط خوبی ما با مجموعه دی‌جی‌کالا داریم و برای همین چنین استراتژی را در مرحله نخست انتخاب کردیم. البته تمام تمرکز تی‌پی‌لینک بر روی آنلاین نبوده و نخواهد بود، ما تنها برای شروع، یک همکاری انحصاری داشتیم اما در حال حاضر فروش برای سایر بخش‌های بازار باز شده است.

در حال حاضر گارانتی محصولات تی‌پی‌لینک توسط عرضه کنندگان مودم ما انجام می‌شود و قطعا همان برنامه ۳ ساله ضمانت که به‌خوبی بر روی گوشی‌ها انجام شده است، در اینجا نیز صورت خواهد پذیرفت.

قولی که تی‌پی‌لینک به مشتریانش می‌دهد این است که بهترین کیفیت را در قبال بهای پرداختی می‌گیرند. اگر شما مودم ۶۰ هزار تومانی یا ۲۰۰ هزار تومانی و حتی ۶۰۰ هزار تومانی هم بخواهید بخرید، باز از مودم ما چیز بهتری نخواهید یافت! در ارتباط با گوشی‌های هوشمند هم بدین شکل خواهد بود. در ساخت مودم‌ها پس از چندین سال ما به این ثبات رسیدیم و گوشی‌ها نیز مطمئنا نیاز به چنین زمانی خواهند داشت.

در ارتباط با دلیل انتخاب گوشی نفوس توسط کاربران باید بگوییم که اول از همه، یوزرها می‌توانند همه نوع برندی را انتخاب کنند. بعد از ۲۰ سال سابقه در بازار آی‌تی، تی‌پی‌لینک به عنوان یک شرکت باکیفیت شناخته می‌شود و ما این قول را می‌دهیم که بهترین کیفیت را در اسمارت‌فون‌های تولیدی ما خواهید گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH