بهترین راه برای یادگیری نرم‌افزارهای رایانه‌ای

Photoshop-CS6-main-large

نگرشی نو و متفاوت در آموزش
وقت طلاست، شاید زیاد پیش آمده باشد که برای کلاس رفتن ساعت‌ها وقتتان را صرف رفت و آمد در شهر کرده و برای رسیدن به نتیجه مطلوب این کار را بارها انجام داده باشید و یا شاید هم از آن دسته هستید، که ترجیح دادید تا در خانه چیزهایی را که دوست دارید یاد بگیرید. ولی با تهیه دیسک‌های آموزشی و صرف وقت گرانبهایتان نتیجه دلخواه را نگرفتید.
جزو هرکدام از این دو دسته که باشید دیگر فرقی نمی کند، چراکه با نرم افزارهای آموزشی نوینی که عرضه شده، بدون شک با صرف کردن وقت ارزشمندتان چیزی بهتر از آن را بدست خواهید آورد
شرکت نرم افزاری پرند، بنیانگذار آموزش اینتراکتیو در ایران با نگرشی نو و متفاوت نسبت به مبحث آموزش و در نظر گرفتن نیاز واقعی کاربران، اقدام به تولید نرم‌افزارهای آموزشی منحصربه‌فردی کرده است، که هر کدام حاوی دنیایی از اطلاعات ارزشمند و کاربردی بوده و به شما این امکان را می‌‌‌دهد تا علاوه‌ بر آشنایی با نرم‌افزار مورد نظر، مهارت خود را برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه‌ای افزایش دهید.
نویسندگان محتوای آموزشی هر یک به نوبه خود از برجسته‌ترین اساتید در زمینۀ کاری خود می‌باشند که تمام تلاششان را برای انتقال مفاهیم مهم با زبانی ساده به کار می‌برند. یکی از ویژگی‌های شاخص نرم‌افزارهای آموزشی شرکت نام برده، استفاده از برترین گویندگان حرفه‌ای کشور بوده تا انتقال مفاهیم آموزشی در بالاترین حد ممکن و به دور از احساس خستگی برای کاربران باشد. همچنین استفاده از انیمیشن برای یادگیری راحت‌تر مطالب، Autorun کاربردی و زیبا برای مرور سریع درس‌ها و آزمون‌های تستی و عملی برای سنجش میزان آموخته‌ها، از دیگر امکانات نرم‌افزارهای آموزشی این مجموعه می‌باشد.
کیفیت بالا و نوآوری در تولید محصولات، سبب شده تا از شرکت پرند بارها در جشنواره‌ها و همایش‌های معتبر تقدیر شود. از جمله می‌توان به دریافت ستاره زرین از چهارمین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، تندیس زرین بنیانگذاری آموزش اینتراکتیو در ایران و تندیس کنفرانس بین‌المللی برند و آموزش یاد کرد. در تولید نرم‌افزارهای آموزشی اینتراکتیو هدف اصلی تعامل و مشارکت کاربر در طول مدت آموزش بوده تا علاوه ‌بر تأثیر بیشتر در یادگیری، مانع خستگی فرد شود.
سری جدید این محصولات آموزشی در بسته‌ بندی‌های بسیار شکیل و زیبا ارائه شده که به نوبه خود استانداردی جدید در تولید و بسته‌بندی نرم‌افزارهای آموزشی در کشور است. برای اطلاع از عناوین آموزشی می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH